וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הדודים שנידמן אירגנו לעצמם הטבה של כ-4.2 מיליון שקל מביטוח ישיר - באופציות ובמענקים

עומר שרביט

3.11.2005 / 11:56

הדירקטורים יוסי קוצ'יק ואריאל לנדאו יקבלו אופציות בהטבה של כ-247 אלף שקל כל אחד; ארבעה עובדים בחברה יקבלו הטבה של כ-1.4 מיליון שקל



דירקטוריון אישר הענקת אופציות בשווי כולל של כ-6.2 מיליון שקל לבעלי השליטה ולעובדים הבכירים. דורון ומשה שנידמן, שבנוסף להיותם בעלים גם מכהנים כיו"ר וכמנכ"ל בהתאמה, יקבלו כ-4.2 מיליון שקל במענקים ובאופציות בחלוקה שווה ביניהם.



האופציות בהיקף של 1.52 מיליון לכל אחד, הן עמוק בתוך הכסף וניתנות למימוש במחיר של 11.7 שקל, המשקף הנחה של כ-8% על מחיר השוק של החברה. בסך הכל מדובר על הטבה של 1.54 מיליון שקל לכל אחד, אם כי השווי הכלכלי שלהן לא פורט בדו"ח העסקה.



כאמור בנוסף, השניים יקבלו מענקים של כ-1.5% מהרווח לפני מס בניכוי 10% מההון העצמי. את המענק המתואם ל-2005 ניתן להעריך בכ-600 אלף שקל לכל אחד.



בנוסף לשנידמנים, ייהנו גם הדירקטורים יוסי קוצ'יק ואריאל לנדאו מאופציות המשקפות הטבה של כ-247 אלף שקל בתנאי מימוש דומים לאלו של הבעלים.



ארבעה עובדים בכירים בחברה שאחד מהם מכהן בה גם כדירקטור, ייהנו בנוסף לכך מאופציות בשווי כולל של 1.4 מיליון שקל. האופציות לכל הניצעים האמורים ניתנות למימוש בארבע מנות שוות ולתקופות שונות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully