וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסיף אביב מערערת על זכיית דנקנר השקעות במכרז לבנייה בשוק בצלאל

ענת ג'ורג'י

22.11.2005 / 11:40

טוענת: הקבוצה אינה עומדת בתנאי הסף לזכייה. דלק נדל"ן, הבעלים של דנקנר השקעות, בתגובה: הקבוצה עומדת בכל התנאים, הזכייה נעשתה על פי דין



קבוצת אוסיף אביב טוענת כי הצעתה של חברת דנקנר השקעות במכרז לבנייה על ארבעה דונמים בשוק בצלאל בתל אביב אינה עומדת בתנאי הסף, ולכן יש לבחור בה כזוכה. הקבוצה הגישה ערעור לוועדת המכרזים של עיריית תל אביב בדרישה לבדוק את טענותיה.



לטענת מקורות בענף הנדל"ן, הקבוצה הגישה ערעור בטענה כי דנקנר השקעות מעולם לא בנתה חניון של 300 מקומות, כנדרש בתנאי המכרז, ולא הקימה לבדה פרויקט בן 13 אלף מ"ר - תנאי המופיע גם הוא במכרז.



דנקנר השקעות, שנרכשה לפני כשנה על ידי דלק נדל"ן שבבעלות איש העסקים יצחק תשובה, הגישה את ההצעה הגבוהה ביותר במכרז, המסתכמת ב-27.5 מיליון דולר - סכום הגבוה ב-3 מיליון שקל ממחיר המינימום שדרשה העירייה. קבוצת אביב, שהצעתה היתה נמוכה ב-800 אלף שקל מזו של דנקנר השקעות, הגיעה שנייה במכרז.



לפי התב"ע (תוכנית בניין עיר) הקיימת, ניתן לבנות במתחם שוק בצלאל שני בנייני מגורים בני 8 ו-16 קומות, ובהם 144 יחידות דיור. כן ניתן לבנות במקום חניון תת-קרקעי שבו 720 מקומות חניה, שיופעל כחניון מסחרי. בנוסף מאשרת התב"ע בנייה של כ-1,900 מ"ר למסחר. בניית הפרויקט עתידה להתחיל בסוף 2006, עם השלמת התוכנית והסדרת המשא ומתן עם בעלי הדוכנים בשוק.



מנכ"ל דלק נדל"ן, איליק רוז'נסקי, אמר בתגובה כי דנקנר השקעות פעלה על פי כל כללי המכרז, עומדת בכל תנאי הסף והזכייה נעשתה כדין. לדבריו, ועדת המכרזים העירונית אישרה את הזכייה, והחברה נערכת לתכנון ובניית הפרויקט על פי התנאים הקיימים. דובר קבוצת אוסיף אביב מסר בתגובה כי החברה ממתינה להחלטת ועדת המכרזים בעניין.



מעיריית תל אביב נמסר כי העניין נמצא בבדיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully