וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הדו"חות המאכזבים: אינטרנט זהב משנה היערכות ומאחדת החטיבה הפרטית והעסקית

ערן גבאי

24.11.2005 / 16:42

המשנה למנכ"ל אריק אלסטר עוזב; בחברה אומרים כי השינויים הפונקציונליים בהנהלה הן חלק מהיערכות לשינויים הצפויים בשוק התקשורת; לחברה ימונה בקרוב סמנכ"ל שיווק



חברת smile-אינטרנט זהב מבצעת שינויים פונקציונליים בהנהלה, כחלק מהיערכות לשינויים הצפויים בשוק התקשורת. במסגרת השינויים, יאוחדו החטיבה הפרטית והחטיבה העסקית ויפעלו תחת אגף לקוחות בניהולו של אורי וטרמן. במקביל ימונה לחברה סמנכ"ל שיווק.



אריק אלסטר, המשנה למנכ"ל אינטרנט זהב, הודיע על החלטתו לסיים את תפקידו בחברה. אלסטר עבד בחברה תשע שנים ומונה לפני כשנה למשנה למנכ"ל.



אלי הולצמן, מנכ"ל smile-אינטרנט זהב, אמר כי השינוי המבני של החברה יאפשר תפעול יעיל ומהיר יותר וישפר את כושר התחרות שלה. "כחלק מהשינוי הארגוני נפעל להפניית משאבים לתחומי שירות הלקוחות, המכירות והשיווק, תוך התייעלות כתוצאה מאיחוד יחידות", אמר הולצמן.



ספקית האינטרנט והשיחות הבינלאומיות דיווחה ברבעון השלישי על תוצאות מאכזבות כשהתמודדה לראשונה מזה עשרה רבעונים על ירידה בהכנסות. החברה רשמה ירידה של 2 מיליון שקל בהכנסותיה ברבעון השלישי של 2005, שהם כ-2.7%, בהשוואה לרבעון השני של 2005. החברה נקטה באסטרטגיית נתח שוק בשיחות הבינלאומיות ונאלצה למכור דקות שיחה במחירים נמוכים יותר, כדי להגדיל את נתח השוק.



בחברה דיווחו כי ברבעון השלישי, היו לה עלויות תפעוליות חריגות על המיתוג מחדש בעלות השקה של 2 מיליון שקל; ועלות של 1.5 מיליון שקל על איחוד מוקדים ופעילויות.



הרווח התפעולי ברבעון השלישי המשיך לרדת והסתכם ב-5.7 מיליון שקל, בעיקר כתוצאה מכניסת החברה לפעילות השיחות הבינלאומיות. הרווח הנקי ברבעון השלישי הסתכם בכ-1.6 מיליון שקל ושיקף הוצאות מימון גבוהות במיוחד, בסך כ-3.5 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully