וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר עוזב את מכבי תל אביב

הארץ

5.12.2005 / 19:39

הקבוצה בהודעה רשמית: "מועדון מכבי תל אביב מודה לניר קלינגר על שלוש שנים וחצי של אימון הקבוצה במהלכם הוביל אותה להישגים מרשימים ביותר"; סגן הנשיא אלי דריקס ישמש כמאמן



מאת איציק גניש



ניר קלינגר לא ימשיך להיות מאמן מכבי תל אביב. ההפסד אמש (ראשון) לבית"ר ירושלים 3:2 והקריאות הקצובות של אוהדי הקבוצה נגדו הכריעו את הכף. קלינגר קיים במהלך הלילה והבוקר פגישות עם ראשי הקבוצה בה סוכם על עזיבתו אחרי שלוש שנים במועדון.



קלינגר הגיע לאימון הערב בקרית שלום ונפרד מהשחקנים. אלי דריקס סגן נשיא המועדון מונה למאמן הזמני. הקבוצה הוציאה הודעה רשמית שבה נאמר: "מועדון מכבי ת"א מודה לניר קלינגר על שלוש שנים וחצי של אימון הקבוצה במהלכם הוביל אותה להישגים מרשימים ביותר. האחריות על כל המערך המקצועי עובר מהיום ועד סיום העונה הנוכחית לידי אלי דריקס".



"מחר יתקיים משחק גביע הטוטו מול נצרת-עילית בבלומפילד ב-16:00. אלי דריקס והצוות המקצועי יובילו את הקבוצה. מכבי ת"א מאחלת לניר קלינגר הצלחה בדרכו החדשה. מבמה זו לוני, אלי וכל המועדון קוראים לכל האוהדים לבוא, לעודד ולתמוך בקבוצה כבר מחר כי רק ככה נצליח להצעיד את הקבוצה קדימה ולעלות על דרך המלך במהירות המרבית".



קלינגר כבר הודה אתמול שהוא בדרך לעזוב. "כבר חודש וחצי שאני עושה חשבון נפש והמשחק הזה נתן לנו הרבה חומר למחשבה. כל הזמן עולות מחשבות ואני לא מתעסק בזה עכשיו. הקהל זו נקודה בעייתית, הוא מהווה עול כבד מאוד. ברמה האישית זה כואב ולא נתפש. זו מציאות לא נעימה שפוגעת".



במכבי תל אביב ציפו שקלינגר ייקח אחריות ויתפטר ולא יפוטר מהקבוצה. קלינגר נפגש עם לוני הרציקוביץ' הבעלים שלה הקבוצה וכשנותרו עדיין הסתייגויות על גובה הפיצוי שיקבל הוא נפגש עם דייויד פדרמן, מראשי קבוצת הכדורסל של המועדון על מנת לגשר על הפערים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully