וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליר השלימה גיוס של 40 מיליון שקל באמצעות הנפקת אג"ח

TheMarker

7.12.2005 / 11:14

קליר כימיקלים הנפיקה למשקיעים המוסדיים איגרות חוב סטרייט בעלות משך חיים ממוצע של כ-4.4 שנים, והן נושאות ריבית של 6.5%; איגרות החוב יירשמו למסחר בבורסה



לאחר שנאלצה לוותר על הנפקת מניות, חברת קליר כימיקלים השלימה אמש בהצלחה את השלב הציבורי בהנפקת האג"ח של החברה, בהיקף של כ-40 מיליון שקל. קליר הנפיקה למשקיעים המוסדיים איגרות חוב סטרייט בעלות משך חיים ממוצע של כ-4.4 שנים, והן נושאות ריבית של 6.5%.



החברה, שבשליטת אלי זאנה ואלי גבריאל, תיכננה במקור לגייס סכום של כ-35 מיליון שקל בהנפקה של אג"ח סטרייט וכתבי אופציה. לנוכח ביקושים גבוהים מצד המשקיעים המוסדיים במכרז המוסדי שערכה החברה לפני כ-10 ימים, היא הגדילה את היקף ההנפקה לכ-40 מיליון שקל. את ההנפקה הובילו חברות החיתום פועלים אי.בי.אי והראל חיתום. איגרות החוב יירשמו למסחר בבורסה.



קליר עוסקת בייצור, יבוא ושיווק מגוון רחב של חומרי ניקוי, ציוד למטבחים, מוצרי ניילון, מוצרים חד פעמיים ועוד, לשוק המוסדי. לחברה כ-2,000 מוצרים, אותם היא מספקת לכ-5,000 לקוחות. היא נחשבת לחברה המובילה בשיווק מוצרים לשוק המוסדי (צה"ל, בתי חולים ובתי מלון).



החברה רכשה במאי האחרון את המותג קלין מחברת יוניליבר, ובכוונתה להיכנס באמצעות מותג זה לשיווק מוצריה גם בשוק הקמעוני. ב-2004 קליר דיווחה על הכנסות של 142.2 מיליון שקל ורווח נקי של 5.8 מיליון שקל. במחצית הראשונה של 2005, הציגה החברה הכנסות של 77.5 מיליון שקל ורווח נקי של 5.1 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully