וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל ריט ישראל: עד סוף 2006 יהיו לחברה 10 קניונים ומרכזי קניות בישראל

סיון קלינגבייל

18.12.2005 / 8:25

מנכ"ל ריט ישראל, עמיר בירם, מינה את משה רוזנבלום, שמסיים את תפקידו כמנכ"ל קניון שבעת הכוכבים, לנהל את ריט קניונים - כך נודע ל-TheMarker



ריט ישראל תרכז את ניהול הקניונים שבבעלותה תחת ריט קניונים. מנכ"ל ריט ישראל, עמיר בירם, מינה את משה רוזנבלום, שמסיים את תפקידו כמנכ"ל קניון שבעת הכוכבים, לנהל את ריט קניונים, כך נודע ל-TheMarker. בירם אמר כי עד סוף 2006 החברה תמנה 10 קניונים ומרכזי קניות.



בבעלותה של ריט ישראל הקניון הגדול בפתח תקווה (אבנת), קניותר בנס ציונה ו-50% מהגראנד קניון בחיפה וקניון רחובות. החברה במו"מ לרכישת 60% ממרכז הקניות בילו סנטר. מתחילת 2005 השקיעה החברה 800 מיליון שקל ברכישת מרכזי קניות או רכישת הבעלות המלאה במרכזי קניות בהם החזיקה בבעלות חלקית, כגון הקניון הגדול בפתח תקווה והקניותר בנס ציונה.



בראיון ל-TheMarker לפני כמה שבועות, אמר בירם "אני מחפש פוטנציאל עתידי גם על ידי ניהול מרכזי שמוריד את עלויות הניהול ועל ידי העלאת שכר דירה שנובעת משיפור בקניון".



בירם הצהיר אז כי ריט ישראל מעוניינת לרכוש מרכזי קניות נוספים ולהגדיל את אחזקתה בכל מרכזי הקניות שבבעלותה ל-100%. בירם אמר אז כי היה שמח לקנות את קניון גבעתיים, וציין כי גם קניון ארנה וגם קניון שבעת הכוכבים עשויים להיות מעניינים אילו מחירם יהיה נמוך יותר. המחיר הלא ריאלי, לדברי בירם, הוא שמנע ממנו לרכוש את קניון מול הים באילת.



רוזנבלום ניהל את קניון שבעת הכוכבים בהרצליה מיום הקמתו. בנוסף לקניון בהרצליה, ניהל רוזנבלום את המרכזים המסחריים של הכשרה קניונים, הכוללים את הפאוור סנטר בירקונים (51%) וקניון בטורנטו בקנדה (75%).



עד השנה בלטו קניוני עזריאלי וביג מרכזי קניות ביתרונות הניהול המשותף והעובדה כי הן ניהלו קבוצה של מרכזי קניות וקניונים. בשנה האחרונה החל תהליך התגבשות של כמה קבוצות המתמחות בניהול מרכזי קניות. על פי מגמה זו החלו ריט ישראל, גזית גלוב ואלוני חץ לרכוש קניונים. ניתן להניח כי גם אפריקה ישראל, שמחזיקה בקניון רמת אביב וקניון סביונים ו-50% מקניון הסיטי בחיפה ו-50% מקניון תלפיות, תנסה להגדיל את קבוצת הקניונים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully