וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבנקים יפתחו מחר - היום האחרון של השנה - את כל הסניפים

רם דגן

29.12.2005 / 17:15

הדבר נועד לאפשר ללקוחות הבנקים לבצע את פעולות סוף השנה, ולנצל את שנת העסקים עד תום; הבנקים מעודדים את הלקוחות להפקיד בקופות הגמל לפני כניסת התקנות החדשות לתוקף החל מיום ראשון הקרוב



לרגל העובדה שמחר (יום שישי) יהיה יום העסקים האחרון של שנת 2005, דיווחו מרבית הבנקים הגדולים על פתיחת כל הסניפים. לאומי הודיע היום, כי כל סניפיו ייפתחו לקהל ביום שישי הקרוב לרבות הסניפים אשר בדרך כלל אינם פתוחים בימי שישי. לפיכך, כל סניפי לאומי יהיו פתוחים לקהל בין השעות 08:30 ל-12:00. סניפי הפועלים יהיו פתוחים בין השעות 12:30-08:15. גם בנק מזרחי הודיע על פתיחת סניפיו מחר. בנק אוצר החייל יפתח מחר את כל סניפיו בין השעות 12:30-08:15. בנוסף, ביום ראשון ה-1.1.06 יהיו כל סניפי הבנק פתוחים לקהל בשעות הפעילות הרגילות.



פתיחת כל הסניפים נועדה לסייע ולאפשר ללקוחות הבנק לבצע את פעולות סוף השנה, ולנצל את שנת העסקים עד תום. בלאומי הדגישו, כי הכוונה היא בעיקר להפקדות לקופות גמל, חסכונות ועוד. בלאומי מדגישים, כי על הפקדות לגמל שיבוצעו עוד בשנת 2005 לא יחולו התקנות הנכנסות לתוקף ב-1.1.2006, ומבקשים לאפשר ללקוחות להפקיד לגמל וליהנות מהתנאים הקיימים.



מזרחי טפחות מעמיד לרשות לקוחותיו הלוואות על מנת לאפשר להם ליהנות ממקסימום ההטבות שמעמיד לרשותם אפיק החיסכון הזה. כך למשל, מי שיפקידו סכום של 100 אלף שקך ומעלה באחת מקופות הגמל יוכלו לקבל הלוואה בריבית נמוכה ביותר של פריים מינוס 2 לתקופה של שנה. מי שיבקשו להפקיד כסף בקרן השתלמות ייהנו מהלוואה בריבית של פריים מינוס 2 לתקופה של 18 חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully