וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורנג' מעלה קמפיין מקוון לתת-אתר חדש למשחקים - orange gamez

TheMarker.com שירות

29.7.2001 / 9:24

את האתר הקימה חברת סייבר וי-קום ואת הבאנרים עיצב משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R

אורנג' תעלה בתחילת השבוע הקרוב תת-אתר חדש, בתוך אתר החברה, הנושא את השם orange gamez. האתר כולל משחקים בהם ניתן לשחק הן באמצעות המחשב והן באמצעות שליחת הודעות SMS.

עליית האתר לאוויר תגובה בקמפיין מקוון, שעוצב באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R. אתר המשחקים הוקם על ידי חברת סייבר וי-קום (מבית מונסטר.קום).

באתר מוצגת תחרות משחקים שבסופה יוגרלו פרסים למשתתפים. כמו כן מוצגות הוראות המשחקים השונים, טבלאות השיאנים בכל משחק, האזור בו יכול השחקן לצפות בשיאיו בכל אחד מהמשחקים ועוד.

הבאנרים נושאים את הטיזרים "play the gamez and win" ו-"תתנתק מהעולם! תנצח את כולם!". על גבי הטיזרים מתבקש הגולש להשתמש ב"כוונת" המחליפה את סמן העכבר שלו ו"לצלוף" בדמויות שונות המופיעות על הבאנר. עם הלחיצה על העכבר, הגולש מקבל משוב על מידת הצלחתו ולאחר מכן נפתח אתר orange gamez.

במסגרת הקמפיין יעלו 2 סוגי באנרים השמים דגש על הפרסים בהם ניתן לזכות, והקופי המופיע בהם הוא: "לא תכיר את החדר שלך!" - המרמז על חדר המשחקים בו ניתן לזכות, ו-"תכין מקום בחדר לסוני פלייסטיישן 2 החדש שלך!"

את הבאנרים ניתן יהיה לראות באתרים הבאים: תפוז, מעריב-סבתא, לילה, אינטרנט זהב, סטארט, MSN, אתרי קשת (הכספת ועוד), וואלה, נענע ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully