וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם מימנתם: הסומבררו העירוני ומשחק התפקידים

אביב מזרחי

14.4.2016 / 9:02

פלטפורמות מימון ההמון מציעות לכל יזם לגייס כסף מראש מקהל שרוצה להזמין את המוצר העתידי שלו. היתרון הוא שלא צריך באמת מוצר ואפשר לראות ביקוש לפני ייצור. הדרישה: שיווק טוב. השבוע: קפסולה האספרסו שלא נגמרת, ג'י פיטרמן חוזר ומשחק תפקידים ישראלי לילדים

WayCap - Refillable Coffee Capsule for Nespresso® Machines.

יש כמה דרכים אל האספרסו הביתי. מהכנת תערובת במקינטה ועד טחינת פולים והכנה במכונה מקצועית ויקרה.

רוב האוכלוסייה יש להניח מעדיפה את שיטת הקפסולה או הפוד: שלם מעט יחסית על מכונה, ובהמשך תוכל להשתמש בסוג אחד של קפסולות אותן ניתן לקנות בחנויות מסוימות או בשירות מנויים. השיטה הזו יקרה - בין 1.7 שקל ליותר מ-2 לספל קפה, תלוי בסוג העסקה ובתחרות מצד יצרנים שיוצרים קפסולות תואמות, כלומר חיקוי.

לעמוד הפרויקט

פרויקט הקיקסטארטר הזה עושה בערך אותו הדבר כמו החקיינים אבל הולך יותר רחוק ומציע קפסולת מתכת רב פעמית שאמורה לחסוך את הקנייה ולהיות נוחה לשטיפה ובטוחה לשימוש לשותים ולמכונה. החסרונות: צריך לפתוח אותה, למלא בקפה טחון לסגור, להכין לשטוף לאחר מכן.

מספרים: למרות שלא מדובר ברעיון גאוני מהפכני או חדש, נראה שהפרויקט בדרך להצלחה די גדולה. אנחנו בשבוע הראשון וכבר גויסו יותר מ-20 אלף יורו. אם הקצב ימשיך הפרויקט אמור להגיע לכ-150 אלף יורו ב-31 הימים שלו.

רוצים גם? 48 יורו והיא אצלכם ביולי.

וצריך לומר: לא מתאים למשרד או לבית בו שותים הרבה

J. Peterman presents ... the Urban Sombrero and more

הקטלוג של ג'י פיטרמן הוקם לפני 30 שנה על ידי ג'ון פיטרמן ונודע עוד לפני שהפך לבדיחה בסדרה "סיינפלד", שם הוגחך על שום התיאורים הליריים של המוצרים הלא נחוצים בו. סוד ההצלחה? "לא ידענו את החוקים", ניסח זאת המייסד בתוכנית ישנה של אופרה ווינפרי.

אותו חוסר בהכשרה ורצון לציית לכללים אולי הוביל למכירת החברה לפני כמה שנים לרשת חנויות שפשטה את הרגל, קניית השם מחדש והזדמנות חדשה בקיקסטארטר. בין המוצרים: מעיל, ג'קט, והסומבררו העירוני לו מתנגד המייסד כבר 20 שנה. הבונוס: השחקן שמגלם את פיטרמן מופיע בסרטון המצחיק.

לעמוד הפרויקט

מספרים: בחברה רוצים חצי מיליון דולר כדי לחזור לביזנס. יש להם 40 יום לעשות את זה. זה עוד לא תפס תאוצה עם תכניות בטלוויזיה וכדומה כך שמוקדם לדעת אם יצליח אבל סביר שכן.

רוצים גם? יש תשורות רבות לתורמים, עיינו. 50 דולר יתנו לכם את הקטלוג חתום. 290 דולר יביאו לכם בנובמבר השנה את הסומבררו העירוני.

וצריך לומר: לא לתת לאיליין לנהל. גדול עליה.

קוסמים קטנים - משחק תפקידים להורים וילדים

איתי חורב אוהב משחקי תפקידים. מאז שנולד בנו הבכור הוא מחפש משחקים ששייכים לעולם הזה ושיתאימו לו. "Little wizards", משחק תפקידים פנסטסטי מ-2013 שזכה בפרסים רבים התאים לכך וחורב תרגם אותו לעברית.

כעת הוא רוצה שעוד הורים יוכלו לעשות את זה ולאחר שרכש את זכויות התרגום הוא מבקש מימון להדפסה והפצה.

לעמוד הפרויקט

מספרים: 16,017 שגויסו בכמה ימים מ-135 משקיעים מבטיחים שזה יקרה.

רוצים גם: 80 שקל יקנו לכם את הספר בכריכה דקה

וצריך לומר: שזה פנטסטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully