וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם מימנתם: אוזניות חברותיות ונוסטלגיה צבאית

אביב מזרחי

7.4.2016 / 14:45

פלטפורמות מימון ההמון מציעות לכל יזם לגייס כסף מראש מקהל שרוצה להזמין את המוצר העתידי שלו. היתרון הוא שלא צריך באמת מוצר ואפשר לראות ביקוש לפני ייצור. הדרישה: שיווק טוב. השבוע: אופניים עתידניות, אוזניות מוזרות וספינה ממלחמת העולם השנייה

SpeedX Leopard | the first ever smart aero road bike

מה הגבול לגבי מחיר מוצרים בקיקסטאטר? מסתבר ש- 1,199 דולר זה עדיין במסגרת הסביר. זה מחיר אופני הכביש לאופרד של חברת ספיד אקס שחוץ מלהיות יפות, הן עשויות סיבי פחמן ושוקלות 8.4 ק"ג.

גולת הכותרת או הטוויסט הוא מחשב הדרך - הפיכתן של האופניים לחכמים. על הכידון יש מסך קטן שמציג מידע שהוא שואב מחיישנים לגבי הזמן, המהירות המיקום ומזג האוויר. המחשב מתממשק למכשיר הפרטי בבלוטות' 4.0.

לעמוד הפרויקט

מספרים: האופניים של SpeedX הגיעו ליעד הגיוס של 50 אלף דולר בשעתיים ומכרו ביום הראשון 81 זוגות, מן הסתם בעבודה מאומצת לפני עליית הקמפיין. באמצע הקמפיין הם הגיעו לכמעט 800 זוגות ומתקדמים בקצב ממוצע של 100 אלף דולר ביום ובתום 30 ימי הקמפיין הם ככל הנראה יחצו את קו 3 מיליון הדולר.

רוצים גם? נשארו רק ב- 1,299 דולר ולפה לישראל זה עוד 300 דולר משלוח.

וצריך לומר: אולי נדווש משם ייצא יותר זול

VIE SHAIR: Pain-Free Sociable Headphones

לכל מי שרוצה אוזניות על האוזן אבל לא רוצה שהם יחסמו את רוב הצלילים מבחוץ ולא יכאיבו לו אז אולי יש פתרון. קצת מוזר. האוזניות האלו מרכיבות על האוזן מעין צורה גיאומטרית שמרחיקה את החיבור עצמו. החברה מבטיחה שהסאונד האיכותי מרוכז לאוזן ולא זולג לכל האוטובוס.

לעמוד הפרויקט

מספרים: נראה כמו קמפיין מדשדש. 573 משקיעים מביאים אותו אחרי 25 יום ל-137 אלף דולר. את יעד הגיוס של 150 אלף דולר הוא צפוי לחצות, ולהגיע לכ-200 אלף דולר.

רוצים גם? 259 דולר והם אצלכם עד נובמבר השנה.

וצריך לומר: אם אכן נשמע טוב ונוח - רעיון מעניין.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

לא רק מוצרים וקניות:

המוזיאון למלחמת העולם השנייה בניו אורלינס ביקש מההמונים שיממנו את שיפוץ סירת הטורפדו הישנה PT-305 בדרך חזרה למים.

מדובר בספינה יחידה מסוגה שאחרי התהילה בלחימה נגד מעצמות הציר הפכה סירת טיולים, ספינת דיג ושליית צדפות. לפני 7 שנים היא הגיעה למוזיאון במצב גרוטאה ומאז עובדים עליה שם עשרות מתנדבים. היא נראית עכשיו כמו ביום שהושקה לפני עשרות שנים, והמשפצים ביקשו 100 אלף דולר כדי שתהיה שוב במצב שיט ותהפוך לאטרקציה תיירותית.

לעמוד הפרויקט

מספרים: נראה שהסרטון עם ותיקי מלחמת העולם השנייה ריגש רבים - כמעט 1,000 איש שתרמו עד לסיום הקמפיין בן החודש כמעט 200 אלף דולר. הם השקיעו סכומים שנעים בין 50 דולר (244) ועד 2,500 דולר שנתנו 35 אנשים שיקבלו בתמורה זכות לשוט במשט הראשון.

רוצים גם? בשעות הקרובות עוד אפשר לתרום ולקבל תגים וכובעים

וצריך לומר: סרטון מרגש - מי לא ירצה לעזור לוותיק המלחמה לעלות שוב על הספינה שלו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully