וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם מימנתם: מיקרוסקופ בטלפון ומחבת קל משקל

אביב מזרחי

17.3.2016 / 11:13

פלטפורמות מימון ההמון מציעות לכל יזם לגייס כסף מראש מקהל שרוצה להזמין את המוצר העתידי שלו. היתרון הוא שלא צריך באמת מוצר ואפשר לראות ביקוש לפני ייצור. הדרישה: שיווק טוב. השבוע: כך תהיו מלכי הפיקניק, כך תשלטו במטבח וכך תוכלו לבדוק לעצמכם את האפידרמיס

1. KAISR Original

מוצר שעל פניו נראה מצוין: פוף ענקי אותו מנפחים ברגע עם רוח כדי ליצור כיסא נוח בפיקניק. בסיום השימוש, המוצר מתקפל לתיק קטן.

מה שטעון בדיקה: קודם כל, האם כמו עם שקי שינה קשה לקפל את זה כמו שזה מגיע במקור? יותר חשוב: האם זה עמיד. אמנם החברה מבטיחה שמדובר בבד מצנחים חזק, אבל כמה פעמים אנחנו נפרוס את זה בים ונחזיר הביתה עד שהאטימה תיפגם ונקבל בחזרה מוצר שלא הרבה יותר טוב משמיכת פיקה ישנה?

לעמוד הפרוייקט

מספרים: הקמפיין עלה לאינדיגוגו ב-8 במרס. הוא הגיע ליעד וגייס 18 אלף דולר (כ-70 אלף שקל) בפחות מ-12 שעות. בתחילת השבוע הנוכחי הוא הוא כבר על 300 אלף דולר והוא ירוץ עד אפריל.

המספרים יפים במיוחד ביחס למספר המשקיעים: כמה אלפים, רובם קנו יחידה אחת או שתיים - במחיר שמתחיל ב- 64 דולר, וודאי כי התלהבו מהמוצר. איך המוצר הגיע לאנשים הללו? סביר שדרך פייסבוק. לפוסט שהעלו בחברה עם עליית הקמפיין יש אלפי שיתופים ותיוגים ("הי תראה - במיוחד בשבילך" וכדומה).

רוצים גם? עבור 84 דולר (325 שקל) תקבלו יחידה אחת, עבור 148 דולר שתיים. בחברה מבטיחים שבאפריל יתחילו לספק את אלפי המזרנים.

וצריך להגיד: האם החברה כמו הבד - תעמוד בזה?

2. The Field Skillet

האם הם המציאו את מחבת הברזל היצוק מחדש? האחים סטפן וכריס מוסקאלה ערכו מחקר במשך שנה כדי ליצור מחבת וינטג' "עם טוויסט מודרני". מה הטוויסט? או. ככל שמחבת יצוקה שומרת על חום בצורה טובה יותר היא גם כבדה יותר. האחים טוענים שהגיעו לאב טיפוס ששוקל פחות מדגמים שקיימים בשוק, שומר יותר טוב על חום, ומפזר אותו בצורה שווה. המשקל שהגיעו אליו: כ-2 ק"ג בקוטר 26 ס"מ .

לעמוד הפרוייקט

(למה אנשים מבשלים עם זה? זה מגיע לחום גבוה יותר ומעולה לסטייקים עבים והמבורגרים).

מספרים: הסרטון והלהט (או פיזור החום) של האחים עשו את שלהם בקהילת הבשלנים החובבים. אלפים רכשו מראש את המחבת הזו במחירים של 85 עד 90 דולר. על פי קצב ההתקדמות שלו הוא יגיע לסכום שנע בין 900 אלף דולר ל1.7 מיליון דולר בתום 31 ימי הפרויקט.

רוצים גם? נשאר רק הדיל 175 דולר ל-2 מחבתות שאמורות להגיע ביוני 2016.

וצריך לומר גם: היפסטרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

3. Nurugo Micro

מיקרוסקופ המגדיל פי 400 אצלכם בסמארטפון - זו ההבטחה של הפרויקט הבא שהוא בסך הכל עדשה ותאורה עם קליפס על המכשיר יחד עם אפליקציה שמפעילים בסמרטפון שדואגת לעיבוד.

לעמוד הפרוייקט

השימושים על פי הסרטון של החברה עשויים להיות לתלמידים בבית הספר, במעבדה וכדי לשתף בטוויטר, פייסבוק ואינסטגרם (כולם יאהבו את זה)

מספרים: 50 אלף דולר שהוכנסו על ידי יותר מ-2,360 רוכשים שקנו עדשות כאלה. הפרויקט בן 45 הימים יגיע ככל הנראה לקצת יותר מ-200 אלף דולר כשיסתיים בשבוע הבא.

רוצים גם? 39 דולר וישלחו לכם את המכשיר עד מאי.

וצריך להגיד: באמת רצינו לדעת אם בפרסומות לאבקות כביסה אומרים את האמת לגבי הסיבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully