וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם מימנתם: הסוף לחריץ האינסטלטור?

אביב מזרחי

24.3.2016 / 8:06

פלטפורמות מימון ההמון מציעות לכל יזם לגייס כסף מראש מקהל שרוצה להזמין את המוצר העתידי שלו. היתרון הוא שלא צריך באמת מוצר ואפשר לראות ביקוש לפני ייצור. הדרישה: שיווק טוב. השבוע: החתול שיצוד מזון יבש, קוביות קרח ב-10 דקות והאינסטלטור שלא יראה חריץ

NoBowl Feeding System

אלפי שנות ביות לא הצליחו למחוק לחלוטין את היותו של חתול הבית במהותו צייד. על כן מומלץ לשחק עם חתולים בחכות וכדורים שידמו את החיים הללו כי אם לא חתולים משועממים עשויים לצוד את רגלי בני הבית, חיות אחרות ואת הספה.


לעמוד הפרויקט

ואפשר גם אחרת: ד"ר ליז ביילס, וטרינרית, המציאה מערכת שאמורה לסייע לשלב בין האכילה של החתול לציד. 5 דמויי עכברונים ימולאו באוכל יבש ויפוזרו ברחבי הבית. החתול כשימצא ויהפוך אותם, יקבל את המזון.

מספרים: נכון ליום שני בבוקר 60 אלף דולר כבר נכנסו לקופת החברה. הקמפיין שיסתיים ב-9 לאפריל יגיע בקצב הנוכחי ל-160 אלף דולר.

רוצים גם? 40 דולר והמערכת תישלח גם אליכם ואל החתול שלכם באוגוסט.

וצריך לומר: יש חתולים שיצפו שתאסוף להם את העכברונים הממולאים.

FreezTHAT

"האם נמאס לכם לחכות שעות לקוביות קרח" זו השאלה לשמה נתכנסנו לדון במוצר הזה. מגש הקרח הזה מקפיא ב-10 דקות.

לעמוד הפרויקט

בעמוד הפרויקט מסבירים כי הם הגיעו לכך באמצעות הצורה המשולשת של התאים במגש ונוזל קפוא שמקיף אותם. כלומר, המגש הזה אמור להיות במקרר מבעוד מועד.

במגשית הזו אפשר להכין ממתקים קטנים קרטיבים מינמליסטיים וקירור מהיר למיץ.

מספרים: הקמפיין בן 60 הימים הגיע באמצע לאזור ה-50 אלף דולר וככל הנראה יגיע בסופו ל-120 אלף דולר. כ-1,400 משקיעים השקיעו בממוצע 39 דולר. עבודה טובה לפני השקת הקמפיין הביאה לכך שכבר ביום הראשון הגיעו 643 רוכשים שהשקיעו כ-18 אלף דולר, מה שהביא את הפרויקט לקדמת אתר קיקסטארטר.

רוצים גם? הם עושים משלוחים לכל העולם. 22 דולר יביאו לכם מגש אחד לאוגוסט הישראלי.

צריך לומר: לא בטוח שזה עובד כמו שהם אומרים. כן?

NV: T-HOLDER

לא הכל חייבים להבין: המכשיר הבא אמור לסייע בבעיה (?) המציקה (אולי) לנוהגים להכניס את החולצה למכנסיים ומנסים להוריד משהו מלמעלה או להתמתח. היא יוצאת החוצה. זהו הלכה הפגישה החשובה, הדייט או מה שלא יהיה. באמצעות כמה תופסנים שמחזיקים את החולצה מלמטה ומצמידים אותה לרגל תוכלו אפילו לרכון בכריעת איסטנלטור בלי לחשוף יותר מדי.

לעמוד הפרויקט

מספרים: הקמפיין בן 43 הימים שמסתיים השבוע צפוי להגיע ל-60 אלף דולר. המוצר הצליח להגיע לזה ככל הנראה בעבודה טובה ברשת. סטטוס שפורסם בשנה שעברה והגיע ל-62 שיתופים נערך כדי להכניס את הקמפיין. הסטטוס בו שותף הסרטון נצפה 300 אלף פעם. לחברה אין כמעט לייקים לעמוד כך שהיא קיבלה את הצפיות ככל הנראה בפרסום באמצעות עמודים אחרים.

רוצים גם? 30 דולר וזוג מחזיקי T אצלכם

וצריך לומר: ברכותינו - קניתם ביריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully