וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצב בסרט כבר היית? האופציה המקורית למובטלים

18.9.2016 / 14:31

להיות ניצב בסרט היא עבודה זמינה, לא דורשת כישורים מיוחדים - וגם יכולה להיות חווייה כיפית.שירות התעסוקה משתף פעולה עם TAKE 2 ומפנה אנשים הזקוקים להכנסה מיידית לנסות את מזלם ברקע של הסרט או הפרסומת

מערכת וואלה!

שיתוף פעולה שנוצר לאחרונה בין קבוצת TAKE 2 לשירות התעסוקה במחוז המרכז מאפשר לאנשים הזקוקים להכנסה מיידית – או למשרה נוספת להשלים הכנסה ולהרוויח סכומי כסף שיעזרו לצאת מצרה כלכלית אליה נקלעו. הקבוצה מאפשרת מובטלים לקבל עבודות כניצבים בסרטים או פרסומות ללא פגיעה בזכאות לקבלת דמי אבטלה.

מנכ"ל קבוצת TAKE 2 דודי שמיר מסביר כי העבודה כניצבים בקולנוע או בפרסומות לא מאלצת את העובד לשינויים דרמטיים מדיי בחיים, מאחר והיא אמורה להוות השלמה בלבד. "העבודה מתאימה לכולם - נשים וגברים, שנמצאים בין עבודות בשל פיטורין, מעברי דירה, שינוי סטטוס משפחתי, פנסיונרים אנרגטיים שמחפשים מפגשים חברתיים, אימהות חד הוריות ועוד מאות סיבות שונות ומשונות המחייבות השלמת הכנסה", אומר שמיר. "עבודות שלא מצריכות מאף אחד התחייבות, הסבה מקצועית ואף לא התפטרות ממקום עבודה קיים".

לדבריו, "לעבודת הניצבות לא נדרש ניסיון מיוחד, רק זמן פנוי מדי פעם, אחריות והגעה להסעה בזמנים שנקבעו ותו לא. במהלך יום הצילומים המשתתפים מקבלים ארוחה, רשאים להביא חברים, ובסוף היום מקבלים את התמורה הכספית. עבור ניצבים חסרי כל ניסיון, מדובר בשכר בסיסי של 200-300 שקלים ליום צילום שיכול להימשך בין שעה אחת ל-12 שעות. העבודה מתאימה מתאימה בעיקר לגילאי 18 עד 50, אנשים שגרים באזור המרכז. מדובר בעבודה על בסיס יומי ולכן היא מתאימה לאנשים ששגרת חייהם מאפשרת להם מפעם לפעם לפנות יום מלא לטובת הצילומים כאשר הימים המקובלים הם ראשון עד חמישי. הניצבים הם חלק מצוות השחקנים ולמעשה משמשים כשחקני רקע שאינם נדרשים באודישן או בדיבור. העבודה כוללת הסעות מנקודת איסוף מרכזית, הפסקות וארוחות. הסיבה שאנשים נמצאים במערך הניצבים של החברה עשרות שנים היא מאחר ומדובר בהרפתקה, כניסה למציאות שאינה שגרתית, הכנסה נוספת ויצירת קשרים חברתיים".

"העבודה מתאימה בהחלט כמשרה נילווית שבצידה יש תמורה ראויה, ומי שרואה כי טוב ומשאיר רושם חיובי יכול לקבל הצעות מקבוצת TAKE 2 מספר פעמים בחודש", מוסיף שמיר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מזהים ברחוב

"באתי מחיפה, שם בניגוד לתל אביב, לא רואים סלבריטי ברחוב, אלא רק על המסך"

קרן קליסקי, בת 41, מדריכה בצהרון מראשון לציון מיוצגת בסוכנות מזה 12 שנים. "זו עבודה אידיאלית", אומרת קליסקי. "אני יכולה להמשיך ולעבוד כרגיל בעבודה היומיומית שלי עם ילדים ובכל חופש אני נהנית לעבוד כניצבת. במסגרת TAKE 2 קבלתי בחופש הגדול האחרון שלושה תפקידים שונים. שניים מתוכם, סוהרת בסדרה "כבודו" שתשודר ביס, תפקיד נוסף בסדרה של קובי מיימון שנקראת "חיים שלי" ותשודר בערוץ 2. היתרון הנוסף בעבודה הזו שאני יכולה למצוא את עצמי באופן מפתיע מקבלת תפקיד במקום, קרה לי ב"שמיניה" שהגעתי לסט הצילומים ומיד קבלתי תפקיד כמזכירה של השר. זו עבודה כייפית וקלילה , מריחים את עולם הזוהר מקרוב מאוד, משחקים לצד שחקנים מוכרים, מכירים אנשים מקסימים ולא נמצאים בתחרות קיומית כמו כל השחקנים".

דני סט , בן 45, רשום ועובד ב- TAKE 2 21 שנים מספר כי לא הכיר בכלל את העולם הזה. "לא ידעתי בכלל שיש כזה דבר תחום של ניצבים, סוכנות ליהוק, הייתי בטוח שאנשים שמופיעים ברקע בסרטים הם באמת אותנטיים נמצאים שם במקרה. כשהגעתי למשרד של TAKE 2 בפעם הראשונה להירשם, הגעתי אל הפקידה בכניסה, הייתי בטוח שבאחד החדרים באותה דירה מצלמים את רמת אביב גימל וכסף קטלני, שאין כזה דבר סוכנות והפקות, שהכל זה גוף אחד שנמצא בדירה אחת ברחוב אבן גבירול. באתי לעבודה זמנית, אבל המציאות היתה שאהבתי את זה, גם בזמן הלימודים, היו לי ימים חופשיים ובימים האלו קראו לי לצילומים. בסופו של דבר המשכתי לעבוד בזה גם תוך כדי לימודים כשהיו לי ימים חופשיים.

באתי מחיפה, שם בניגוד לתל אביב, לא רואים סלבריטי ברחוב, אלא רק על המסך, מההתחלה די אהבתי את זה, להיות חלק מתכניות שהייתי רואה רק מהמסך הקטן, עכשיו אני חלק מזה, שחקנים פתאום מכירים אותי ומזהים", אומר סט. "כמובן שיש גם את התגובות של האנשים ברחוב אלו שמכירים אתך נותנים לך פידבק באיזה סרטים ראו אותך. יש את אלו שלא מכירים אותך, אז מתקרבים ושואלים בהיסוס 'יכול להיות שראיתי אותך בסדרה הזו והזו..?'"

  • עוד באותו נושא:
  • ניצבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully