וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיוטי פרי מתחדש – ג'יימס ריצ'רדסון תפסיק הפעילות?

31.10.2016 / 11:45

רשות שדות התעופה מתעתדת לערוך מכרז מחודש לחנויות בדיוטי פרי בנמל התעופה בן גוריון או לפתוח משא ומתן מחודש על תנאי העבודה. בנוסף ייבנה מתחם דיוטי פרי חדש בטרמינל 1

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. עינת מורגנשטרן,
חנות ג'יימס ריצ'רדסון/עינת מורגנשטרן

האם ג'יימס ריצ'רדסון תפסיק את פעילותה בדיוטי פרי של נתב"ג? השאלה מתעוררת לאור ההחלטה של רשות שדות התעופה לערוך מכרז מחודש לכל חנויות הדיוטי פרי או לפתוח את תנאי העבודה במתחם למשא ומתן מחדש. זאת לקראת החזרה של טרמינל 1 לפעילות בינלאומית מלאה לנוסעים היוצאים בטיסות לואו קוסט בקיץ 2017. במקום ייפתח גם מתחם דיוטי פרי גדול ושווה ערך למתחם הקיים היום בטרמינל 3. תמהיל חנויות הדיוטי פרי יהיה דומה לתמהיל בטרמינל 3 - טבק, אלכוהול, בשמים וקוסמטיקה, אלקטרוניקה, ספורט, אופנה הפטורים ממסים ומכסים. שרות פטור ושמור יינתן גם לרוכשים בטרמינל 1.

על פי הערכות הדיוטי פרי בישראל נמנה עם אחד מחמשת המתחמים המצליחים בעולם מבחינת ההכנסות מהמכירות. ככל הנראה ענקיות סחר שמפעילות חנויות דיוטי פרי בעולם יתחרו על המקום במתחם החדש.

רשות שדות את התעופה תפתח את המכרז לחנויות החדשות כבר בתחילת 2017 וכל הזכיינים הוותיקים, כולל ג'יימס ריצ'רדסון יאלצו לפתוח את תנאים למשא ומתן מול רשות שדות התעופה או להיכנס למכרז עם השחקנים החדשים. להערכת הגורמים הבכירים בשוק, ג'יימס ריצרדסון אכן תיכנס למכרז החדש ותתחרה על מקומה.

מג'יימס ריצ'רדסון לא נמסרה תגובה לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully