וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג פורבס: הנשים החזקות בעולם

פורבס

22.5.2013 / 16:12

נשיאת גרמניה הגיעה למקום הראשון בדירוג הנשים החזקות בעולם של פורבס. הגברת הראשונה של ארה"ב מישל אובמה הגיעה למקום הרביעי. שרי אריסון הודחה מהרשימה

אנגלה מרקל, היא האישה החזקה ביותר בעולם על פי דירוג פורבס. מרקל נכנסה לרשימת הנשים החזקות של פורבס לפני כ-10 שנים ומתוכן ב-7 פעמים כבשה את המקום הראשון. שרי אריסון, הישראלית היחידה שהתברגה בדירוג בשנה שעברה, נותרה הפעם מחוץ לרשימה.

לאתר פורבס ישראל

האישה השנייה היא נשיאת ברזיל, דילמה רוסף, שלאחר 3 שנים במקום השלישי מצליחה לטפס מקום אחד. רוסף בת 65 היא נשיאת ברזיל מאז תחילת 2011.

קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל בכינוס מנהיגי אירופה בבריסל, לאחר קבלת ההחלטה להרחיב את קרן החילוץ האירופאית, אוקטובר 2011. רויטרס
ברשימה כבר 10 שנים. אנגלה מרקל/רויטרס

ברשימה השנתית של פורבס ישנן 9 ראשי מדינות החולשות ביחד על 11.8 טריליון דולר, כמו גם 24 מנכ"ליות של חברות גדולות המחזיקות ב-893 מיליארד דולר ביחד. כמו כן התברגו ברשימה גם 14 מיליארדריות.

במקום השלישי ניצבת מלינדה גייטס, אשתו של האיש השני העשיר ביותר בעולם ומייסד מיקרוסופט, ביל גייטס. גייטס האישה, מקדמת קרן יזמות פילנטרופית ששמה לה למטרת על למצוא מרפא למחלת הפוליו עד לשנת 2018. מיד אחריה מגיעה מישל אובמה, האישה הראשונה של ארצות הברית, שמשתמשת בתפקידה כדי לקדם אורח תזונה בריא ומלחמה נגד השמנה בקרב ילדים.

מזכירת המדינה האמריקנית הילרי קלינטון זועמת במהלך השימוע על המתקפה בבנגזי, 23 בינואר. רויטרס
מקום חמישי. הילרי קלינטון/רויטרס

היליארי קלינטון נשארה גבוה ברשימה ומגיעה למקום ה-5: קורות החיים של קלינטון מלאים בפעמים אותם כבשה בפעם הראשונה: הגברת הראשונה שהפכה בפעם הראשונה בהיסטוריה האמריקנית לסנטור אמריקאי שהפכה גם למועמד לנשיאות. קלינטון, כיום אזרח פרטי, ממשיכה להוביל את ההימורים על כך שהיא תהיה המועמד הדמוקרטי לנשיאות 2016 והמנהיגה הבאה של העולם החופשי. קלינטון אגב, עשתה מעט מאוד כדי להשקיט את הפטפוט בנושא זה.

מיד לאחר מכן מגיעה שריל סנדברג, סמנכ"לית פייסבוק, וכריסטין לגארד, יו"ר קרן המטבע העולמית. סופיה גנדי ואינדרה נווי סוגרות את העשירייה של הנשים שמעצבות מחדש את העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully