וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין פנויים: הרווקים העשירים בעולם

אדווין דורגי, פורבס

10.3.2013 / 10:33

בין רשימת המיליארדרים של פורבס ניתן למצוא לא מעט כאלה שעל אצבעם אין עוד טבעת. אז מי מבין האנשים העשירים בעולם עדיין נמצא בשוק הפנויים פנויות?

חולמת להתחתן עם איש עשיר? דירוג המיליארדרים של פורבס לשנת 2013 כולל רשימה מכובדת של רווקים מבוקשים. קבלו את רשימת הגברים העשירים ששווים אמנם הרבה מאוד כסף אך דורשים גם לא מעט השקעה.

ג'ק דורסי

גיל: 36

שווי הון: 1.1 מיליארד דולר

דורסי הוא גאון היי טק שעומד מאחורי כמה מהחברות המצליחות ביותר בעולם היי טק, ביניהן טוויטר וסקוור. על פי עיתוני הרכילות, דורסי נמצא כעת במערכת יחסים עם הדוגמנית לילי קול, אך מי שבכל זאת רוצה לנסות את מזלה מוזמנת לחפש אותו בטוויטר תחת השם @jack.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויתר על האזרחות האמריקאית. אדוארדו סברין/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלחנדרו סנטו דומינגו דוילה

גיל: 36

שווי הון: 11.7 מיליארד דולר

דוילה הוא היורש של קבוצת סנטו דומינגו, הבעלים לשעבר של חברת הבירה המצליחה סאבמילר. אלחנדרו הוא הבן הצעיר מנישואיו השניים של חוליו מריו סנטו דומינגו שנפטר ב-2011 בגיל 87. לאחר מות אביו רכש הבן 15% מהשליטה בחברת הבירה. דוילה הוא בוגר אוניברסיטת הארוורד ובעל אי פרטי בקאריביים בשם בארו. בשנים האחרונות ניהל מערכות יחסים עם היורשת האמריקאית אמנדה הרסט ודוגמנית ספורטס אילוסטרייטד ג'ולי הנדרסון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

קסאבייה ניאל

גיל: 45

שווי הון: 6.6 מליארד דולר

המליארדר הצרפתי עשה את הונו בתעשיית הטלקום בצרפת. ניאל הוא האיש שסייע למיכאל גולן בהקמת חברת גולן טלקום. במאי 2004 הוגש נגדו כתב אישום והושם במעצר במשך חודש בגין סרסור ושימוש לרעה בנכסי החברה, שהתרחש לכאורה בכמה מחנויות הסקס בבעלותו, אולם ההאשמות נגדו הוסרו בסופו של דבר. בהיותו חובב מוסיקה, רכש ניאל את הזכויות על שירו של פרנק סינטרה "בדרך שלי".

אדוארדו סברין

גיל: 30

שווי הון: 2.2

סברין הוא אחד ממייסדי הרשת החברתית פייסבוק. שותפו לשעבר של מארק צוקרברג מחזיק כ-2.5% ממניות החברה שאחראית להפעלת אתר האינטרנט השני הפופולרי ביותר בעולם, זאת לאחר שמכר 2.5% נוספים שהיו בבעלותו. ב-2011 ויתר סברין על האזרחות האמריקאית שלו וכעת הוא מתגורר בסינגפור.

ריצארד לי

גיל: 46

שווי הון: 1.9 מיליארד דולר.

לי הוא בנו של האיש העשיר ביותר באסיה לי קה שינג, אולם את מרבית הונו הוא עשה בכוחות עצמו. ב-1991 קנה את רשת הטלויזיה מצליחה StarTV וחמש שנים לאחר מכן מכר אותה לרופרט מרדוק תמורת 950 מיליון דולר.

טדי שגיא ובר רפאלי. אביב חופי
הרווק הישראלי היחיד ברשימה. טדי שגיא/אביב חופי

ניקולס ברגרואן

גיל: 51

שווי הון: 2 מיליארד דולר

אביו של ברגרואן היה הבעלים של אוסף אמנות ענק הכולל את יצירותיהם של פבלו פיקאסו ופול קליי. לאחר מות האב ירש ברגרואן את האוסף וכן את הונו של המנוח. ברגרואן מנהל את עסקי המשפחה ולא נח לרגע. למיליארדר הרווק אין כתובת קבועה והוא מרבה להישאר במלונות יוקרה בכל רחבי העולם במסגרת מסעותיו הדחופים.

טדי שגיא

גיל: 41

שווי הון: 1.8 מיליארד דולר

שגיא הוא המיליארדר הישראלי היחיד ברשימת הרווקים המבוקשים. את הונו הוא עשה מבחרת פלייטק, המייצרת תוכנה עבור אתרי הימורים שונים. על פי הדיווחים, שגיא הוא הבעלים של הבית היקר ביותר בארץ, עליו שילם 35 מיליון דולר. שגיא קושר בעבר לדוגמנית בר רפאלי וכעת הוא יוצא עם מלכת היופי לשעבר יעל ניזרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully