וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הליסינג אלבר תספק למדינה כ-3,000 כלי רכב ב-300 מיליון שקל

שחר הזלקורן

1.11.2006 / 9:12

"זהו מכרז מאוד משמעותי ואני כמובן גאה על הזכייה", אמר איציק תורג'מן, מנכ"ל אלבר



מכרז הרכב של המדינה הוכרע אתמול: חברת הליסינג אלבר תספק למדינה 3,500-2,500 כלי רכב בהיקף מוערך של 300 מיליון שקל לארבע שנים. מדובר באחד המכרזים החשובים והיוקרתיים - לא רק בגלל ההיקף אלא גם מאחר שרשויות מקומיות וחברות ממשלתיות יוכלו לחכור מכוניות מחברות הליסינג הזוכות בתנאים זהים.



במכרז שפירסם החשב הכללי באוצר לאספקת שירותי ליסינג עבור מינהל הרכב הממשלתי זכתה אלבר בחמש קטגוריות: סופר-מיני, משפחתיות קטנות ("קומפקטיות"), משפחתיות גדולות ("מנהלים"), מיניוואנים ומסחריות קלות. זוכה נוספת במכרז היא חברת אלדן, שתספק למדינה טנדרים ומסחריות גדולות. המכרז עדיין טעון אישור סופי של ועדת המכרזים.



"זהו מכרז מאוד משמעותי ואני כמובן גאה על הזכייה", אמר איציק תורג'מן, מנכ"ל אלבר. "ההחלטה של המדינה לעבור לניהול צי הרכב באמצעות חברת ליסינג ממשיך מגמה של ארגונים גדולים וחברות רבות, שמעדיפים להתמקד בעסקי הליבה שלהם ומעבירים את ציי הרכב לניהול חיצוני".



כלי הרכב שיסופקו למינהל הרכב הממשלתי הם יונדאי גטס בקטגוריית סופר-מיני, מאזדה3 ושברולט אופטרה בקטגוריית משפחתיות קטנות, מאזדה 6) 2.0 ו-2.4 ליטרים) ויונדאי סונטה (2.0 ליטרים) בקטגוריית משפחתיות גדולות, קאיה קרניבל בקטגוריית מיניוואנים, מאזדה BT50 בקטגוריית טנדרים, ויונדאי H1 ופורד טרנזיט בקטגוריית מסחריות גדולות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully