חברה תבעה עובד ב-600 אלף שקל בטענה לריגול תעשייתי וימי מחלה פיקטיביים, זה מה שנקבע במשפט
המעסיקה האשימה את העובד לשעבר בגניבת לקוחות אסטרטגיים ועבודה אצל המתחרים ודרשה פיצויי עתק. העובד טען ששכרו הולן, שבוצעו ניכויים משכרו ושפוטר בוואטסאפ. במסגרת פשרה ללא נימוקים, חויב העובד ב-11 אלף שקל בלבד לעומת 28 אלף שקל שתשלם המעסיקה
