וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאנדטק צמחה ברבעון השלישי ב-12%

שירלי יום-טוב

1.11.2006 / 10:40

דיווחה על הכנסות של 21.5 מיליון דולר והעלתה את התחזית השנתית. הרווח הנקי - 1.2 מיליון דולר

הצפיות הגבוהה ממנה נהנית חברת פאנדטק בשנים האחרונות באה לביטוי גם בתוצאות הרבעון השלישי, עליהם דיווחה החברה אמש לאחר תום המסחר. פאנדטק הצליחה לקלוע באופן מושלם לתחזית ההכנסות אותה נתנה לפני שלושה חודשים, עלתה במעט על תחזית הרווח ואף סיפקה הפתעה קטנה בדמות העלאה קטנה של התחזית השנתית.

פאנדטק, המתמחה בתוכנות לסליקה בין בנקאית, סיימה את הרבעון השלישי עם הכנסות של 21.5 מיליון דולר, צמיחה של 12% ביחס לרבעון המקביל וללא שינוי מהרבעון הקודם.

הרווח הנקי היה 1.2 מיליון דולר, 8 סנט למניה. בנטרול הוצאות, הכוללות הוצאה בגין ההטבה הגלומה באופציות למנהלים ולעובדים, הרווח היה 2.5 מיליון דולר, 16 סנט למניה - סנט אחד מעל לתחזית בוול סטריט ומעל לרף העליון של התחזית שסיפקה החברה.

"אני מרוצה מאוד מהקצב בו אנו מצליחים להוסיף לקוחות חדשים. זה אומר שאנו בונים צבר הזמנות לעתיד, בעודנו עומדים במטרות הפיננסיות בטווח הקצר. אני מאמין שבשנה הקרובה נוכל להאיץ את הצמיחה שלנו בתחום המערכות המתקדמות, הזוכות להצלחה גם באירופה", ציין ראובן בן מנחם, מנכ"ל פאנדטק.

החברה צופה ברבעון הבא הכנסות של 22.5-21.5 מיליון דולר, מה שמביא את התחזית השנתית להכנסות של 84.9-83.9 מיליון דולר, מול תחזית קודמת ל-84-82.5 מיליון דולר.

הרווח (פרופורמה - בנטרול הוצאות הקשורות באופציות והוצאות אחרות) יהיה 57-51 סנט למניה, לעומת תחזית קודמת ל-55-51 סנט למניה. התחזית הממוצעת בוול סטריט עומדת על הכנסות של 84.2 מיליון דולר עם רווח של 54 סנט למניה.

במהלך הרבעון השלישי חתמה החברה על 50 עסקות חדשות, והוסיפה 8 בנקים חדשים לרשימת הלקוחות.

פאנדטק נסחרת בנאסד"ק ובתל אביב לפי שווי שוק של 175 מיליון דולר. המניה מאבדת בשעה זו כ-3.5% במסחר בתל אביב לאחר זינוק של 33% מאמצע יולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully