וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאואר גייסה מתחילת השנה כ-800 מיליון שקל - יותר משוויה בשוק

שרון שפורר

1.11.2006 / 14:09

טאואר השלימה השבוע גיוס של 10 מיליון דולר, לפי מחיר מניה הגבוה במעט ממחיר השוק



חברת השלימה גיוס פרטי של 10.3 מיליון דולר במניות ובאופציות - מה שהביא את היקף הגיוסים של חברת השבבים ממגדל העמק מתחילת השנה להיקף של כ-189 מיליון דולר. סכום גיוס זה אינו כולל את ההסדר עם הבנקים הלווים של טאואר בעקבות חובות הענק אליהם נקלעה, שהמירו לאחרונה 158 מיליון דולר למניות החברה.



הגיוס האחרון, הרביעי במספר מתחילת השנה, הוא למעשה הגיוס הראשון של טאואר במניות מזה שלוש שנים. מחיר המניה בהנפקה נקבע בגובה 1.77 דולרים - גבוה יותר ממחירה בשוק שעמד בסגירת המסחר אמש בוול סטריט על 1.71 דולרים למניה.



כל אופציה ניתנה למימוש למניה, למשך תקופה של 4 שנים, לפי מחיר מניה הגבוה ב-25% ממחיר השוק של מניית החברה במועד פרסום התשקיף - או בתאריך הראשון של שחרור ניירות הערך לפי הוראות החסימה - אך לא גבוה מ-2.2 דולר.



את הגיוס הובילו פועלים אי.בי.אי וכלל פיננסים חיתום. טאואר העניקה לחתמים אפשרות לגיוס של עד כ-2.5 מיליון דולר נוספים, עד המוקדם מבין ה-1 בדצמבר 2006, או תאריך פרסום התשקיף.



מניות טאואר עלו מתחילת השנה ב-9.4%, ושוויה בשוק כיום עומד על כ-740 מיליון שקל. בשבועיים האחרונים איבדה המניה כ-10% מגובהה, אחרי עלייה של כ-46% בחודש וחצי שקדמו להם.



טאואר מתכוונת לעשות שימוש בתמורת הגיוס בכדי לממן את מפעל ה-FAB 2 שלה. החברה צפויה לדווח ברבעון השלישי על הכנסות של 53-49 מיליון דולר והכנסת מימון חד פעמית של 80 מיליון דולר, שתעביר את השורה התחתונה להיות חיובית לראשונה מזה עשור כמעט.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully