וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישיר אי.די.אי מתפצלת והופכת לחברת אחזקות; הפעילות תתרחב בתחום הגמל והאשראי הצרכני

ליאור רבינוביץ

1.11.2006 / 14:25

חברת הביטוח תהפוך לחברה בת; ביטוח החיים יישאר תחת החברה הבת ויתחרה בחברת הפנסיה והגמל של אי.די.אי



חברת הביטוח ישיר אי.די.אי הודיעה כי תהפוך לחברת אחזקות. פעילות הביטוח תרוכז תחת חברה בת. החלטת דירקטוריון ישיר אי.די.אי, בניצוחו של היו"ר מוקי שיינדמן, דומה למהלך שאותו עברו בשנים האחרונות כל חברות הביטוח הגדולות בענף. המהלך בחברות הגדולות נועד לאפשר למוסדיים הגדולים לנהל ביתר קלות את עסקיהם הפיננסים, כמו גם להרחיק פעילות מסוימות מידו המפקחת של הממונה על שוק ההון והביטוח.



ישיר אי.די.אי הודיעה על פעילות בשלושה צירים: ביטוח, גמל ופנסיה, ואשראי צרכני. מבנה זה מעלה תהיות לגבי מקומה של פעילות חברת ביטוח החיים הקטנה שהקים ישיר אי.די.אי. ביטוח חיים מוגדר כמכשיר חיסכון ארוך טווח, בדומה לפנסיה וגמל - ושונה במהותן מביטוח כללי, כמו ביטוח רכב, שבמהותו עוסק בניהול סיכונים לטווח קצר.



אם פעילות ביטוח החיים של ישיר אי.די.אי תישאר תחת חברת הביטוח, היא תתחרה בפעילות הגמל והפנסיה של החברה, בדומה למצב בחברת מגדל - שם פעילות ביטוח החיים מתחרה ראש בראש עם קרן הפנסיה מקפת.



חברת ישיר אי.די.אי היא חלוצת הביטוח הישיר הכללי בישראל, נטול הסוכנים, כשהמכירה של הפוליסות מתבצעת באמצעות הטלפון. פעילות הביטוח הכללי הישיר רשמה הצלחה בעשור האחרון, אולם נתח השוק התייצב לכדי 11%, כשהסיכוי להגדילו בשנים הקרובות לא ברור.



זו הסיבה שחברת הביטוח, לקחה את המודל המוצלח ואת הפלטפורמה החישובית והקימה פעילות ביטוחית בפולין. לאחרונה היא קנתה שלד של מבטח ברוסיה, במטרה להקים חברת ביטוח ישיר כללי שתפעל בערים הגדולות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully