וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וריפון השלימה את רכישת ליפמן

אסף רותם

1.11.2006 / 14:51

תחל להיסחר במעו"ף בימים הקרובים ולדחוק את כור מהמדד היוקרתי. צופה לשמור על שיעור רווח נקי של 17%-12%

לבורסה בתל אביב יחבור עוף מוזר חדש, שיצטרף למדד המעו"ף ביומיים הקרובים: וריפון תחל להיסחר בישראל לאחר שהשלימה את רכישת מתחרתה ליפמן. וריפון תעבור את המסלול המהיר לרישום שעוברות חברות דואליות. עד העדכון הקרוב של הרכבי המדדים, בתחילת ינואר, ייסחרו במדד המעו"ף 26 חברות.

בדומה לפריגו, שרכשה את אגיס, צפויה גם החברה האמריקאית החדשה מסאן חוזה, קליפורניה, להיות חריגה במדד המעו"ף. בסיסה המרוחק והמנטליות השונה עשויות להשפיע על הדרך בה המשקיעים המקומיים מתייחסים אליה. וריפון נסחרת כיום לפי שווי של כ-2 מיליארד דולר, בדומה לבנק דיסקונט ולקבוצת דלק. לפיכך, היא תהיה ככל הנראה אחת מ-10 החברות הגדולות בארץ במונחי שווי שוק, וצפויה לדחוק החוצה את כור, בעלת שווי השוק הנמוך ביותר כעת, בעדכון הקרוב של המדד.

בהודעתה, צירפה וריפון תחזית לשנה הקרובה, ובה היא צופה גידול של 15%-10% בהכנסות, שצפויות להסתכם השנה בכ-580 מיליון דולר. במקביל, צופה החברה שיעור רווח גולמי של 47%-42% ושיעורי EBITDA של 24%-18%. וריפון גם אישררה את תחזית הרווח השנתית ל-12 החודשים שהחלו היום, והוא יעמוד על 1.42-1.40 דולר למניה - כ-95 מיליון דולר. בנוסף, הודיעה החברה כי שיעורי הרווח הנקי של וריפון צפויים גם בטווח הרחוק לנוע בטווח שבין 12% ל-17%.

בנק ההשקעות ג'יי פי מורגן העלה אתמול את המלצתו למניה ל"משקל יתר" מ"החזק" על בסיס צפי לביקוש יציב למוצריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully