וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: נייס עולה ב-2.3%

עומר שרביט

1.11.2006 / 23:15

הדאו ג'ונס והנאסד"ק פותחים בעליות של 0.3% לאחר יומיים של יציבות. אמדוקס פותחת ביציבות לקראת הדו"חות

מגמת היציבות של היומיים האחרונים השתנתה לטובה בפתיחת המסחר בוול סטריט, שם עולים המדדים המובילים בשיעור קל: הדאו ג'ונס מוסיף 0.3%, הנאסד"ק עולה ב-0.3% וה-S&P 500 מוסיף 0.2%. אמדוקס פותחת ביציבות ונייס עולה ב-2.3%.

סקירת טרום מסחר

שוק המניות האמריקאי נותר יציב בשני ימי המסחר האחרונים, אולם לפחות על-פי החוזים העתידיים - עשויה המגמה להשתנות היום לטובה. תוצאותיהן הכספיות של רבות מבין ענקיות הכלכלה אמריקאית כבר פורסמו, ובוול סטריט חוזרים נתוני המקרו לתפוס מקום מרכזי. שני נתוני מקרו שיפורסמו לאחר הפתיחה, עשויים להשפיע על מגמת המסחר בשווקים.

נתוני מדד מנהלי הרכש לאוקטובר, צפויים על פי התחזיות להצביע על ההאטה קלה בקצב ההתרחבות של המגזר היצרני בארה"ב. על פי התחזיות, צפוי המדד לרדת ב-0.4 נקודות ל-52.5 נקודות, בהמשך לירידה של 1.6 נקודות בספטמבר. כמו-כן, צופים בוול סטריט ירידה של 0.3% בהוצאות הבנייה בארה"ב בספטמבר, לאחר עלייה בשיעור זהה באוגוסט. במהלך היום, יפרסמו יצרניות הרכב הגדולות את היקף מכירותיהן בארה"ב בחודש אוקטובר.

בינתיים, מצביעים החוזים העתידיים על עליות של 0.3% במדדי המניות המובילים. מחיר הנפט הגולמי נותר מתחת לרמה של 60 דולר, זה היום השלישי ברציפות, ותורם לאווירה האופטימית בשוקי המניות. כעת יורד מחיר הנפט ב-30 סנט ל-58.43 דולר לחבית.

במגזר החברות הישראליות, הסתיימה אתמול באופן רשמי בצורת ההנפקות הראשונות. בדיוק חצי שנה לאחר ההנפקה של דלק US בבורסת ניו יורק, השלימה דווקא RRSat (אר.אר לוויינים) של רפק אלקטרוניקה, קרדן ישראל והמייסד דוד ריבל (60), הנפקה ראשונה של מניות לציבור לפי שווי של כ-208 מיליון דולר. היום תחל מניית החברה להיסחר בנאסד"ק תחת הסימול RRST.

אר.אר.סאט עוסקת בהפצת תכנים עבור מאות ערוצי טלוויזיה ורדיו ברחבי העולם. החברה מנצלת את קצב ההתרבות המהיר של השידור השונים בעולם ואת מיקומה הגיאוגרפי של ישראל במזרח התיכון ("מרכז העולם הקדום") להעברה ישירה של 265 ערוצי טלוויזיה ו-80 ערוצי רדיו ליותר מ-150 מדינות בשש יבשות. במסגרת ההנפקה, מכרה אר.אר.סאט 3.625 מיליון מניות במחיר של 12.5 דולר למניה, וגייסה לקופתה סכום (ברוטו) של 45.3 מיליון דולר. במקביל, מכר ריבל, המשמש כמנכ"ל החברה ב-15 השנים האחרונות, 175 אלף מניות תמורת 2.2 מיליון דולר.

יצרנית מערכות ההקלטה הדיגיטליות נייס, שוב הפציצה עם תוצאות חזקות מהצפוי, שכללו צמיחה של 36% בהכנסות ברבעון השלישי לשיא של 112 מיליון דולר. במקביל, העלתה נייס את תחזיתה ל-2006 וסיפקה תחזית ראשונה ל-2007, לפיה צפויות הכנסותיה להמשיך ולצמוח בשיעור שחד שבין 16% ל-21%, לרמה של 500-485 מיליון דולר.

תוצאות כספיות רבעוניות פירסמה גם פאנדטק, אשר מתמחה בפיתוח תוכנות סליקה למגזר הבנקאי. פאנדטק סיימה את הרבעון השלישי עם צמיחה של 12% בהכנסות ל-21.5 מיליון דולר, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. הוצאות על אופציות בהיקף של 1.3 מיליון דולר, הקטינו את הרווח הנקי ל-1.2 מיליון דולר.

הלילה לאחר הסגירה, תפרסם גם ענקית שירותי החיוב וניהול קשרי הלקוחות, אמדוקס, את תוצאותיה לשנת הכספים 2006, שהסתיימה אצלה בסוף ספטמבר. לקראת פרסום התוצאות העלה אתמול בנק ההשקעות סיטיגרופ את מחיר היעד לאמדוקס מ-45 דולר ל-52 דולר, אולם המניה דווקא התממשה ב-1.3%.

חברת גילת רשתות לווין דיווחה כי תספק רשת תקשורת לוויינית לחברת פורטוגל טלקום, הכוללת תחנה מרכזת (HUB) מסוג SkyEdge וכ-1,000 תחנות לוויין זעירות (VSAT). הרשת תיתן שירותים ללקוחות המשתמשים בטלפוניה כפרית ולארגונים עסקיים. היקפה של העסקה מוערך בשוק ב-1.5 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully