וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורגן סטנלי מסתער על מגזר קרנות הגידור: רכש קרן גידור שלישית בתוך שלושה ימים

סוכנויות הידיעות

1.11.2006 / 17:54

הבנק רכש נתח של 19% בקרן לנסדאון הבריטית, המנהלת נכסים בסך 12 מיליארד דולר



בנק ההשקעות האמריקאי מורגן סטנלי הודיע על רכישת קרן גידור שלישית בתוך שלושה ימים. הבנק הודיע על רכישת נתח של 19% בקרן הגידור הבריטית לנסדאון פרטנרס (Lansdowne Partners), המנהלת נכסים בהיקף של יותר מ-12 מיליארד דולר. תנאיה הכספיים של העסקה לא נמסרו.



הבנק הודיע אתמול על רכישת קרן הגידור פרונט-פוינט, המנהלת נכסים בהיקף של 5.5 מיליארד דולר. תנאיה הכספיים של העסקה, שצפויה להיסגר עד סוף השנה, לא נמסרו. עם זאת, שני אנשים המקורבים לעסקה אמרו כי מורגן סטנלי ישלם כ-400 מיליון דולר עבור הקרן, או 7% משווי נכסיה, כך דיווחה אתמול סוכנות הידיעות בלומברג.



שלשום הודיע מורגן סטנלי על רכישת החזקות מיעוט בקרן הגידור אווניו קפיטל גרופ, המנהלת נכסים בהיקף של 12 מיליארד דולר, מרביתם באג"ח של חברות מקרטעות. מורגן סטנלי ניהל נכון לסוף אוגוסט נכסים בסך כולל של 76 מיליארד דולר בקרנות גידור, חברות השקעה פרטיות ונדל"ן. במונחי היקף הנכסים שבניהולו, מורגן סטנלי שני רק לגולדמן סאקס, אשר היקף הנכסים המנוהל על ידו כפול לערך מזה של מורגן סטנלי.



בנקי ההשקעות של וול סטריט הגבירו לאחרונה את החזקותיהם בקרנות גידור, בניסיון להגדיל את רווחיותם. ג'יי.פי מורגן צ'ייס רכש לפני כשנתיים את השליטה בקרן הייברידג' קפיטל מנג'מנט, וליהמן ברדרס רכש בשנה שעברה נתח של 20% בקרן Ospraie Management של דווייט אנדרסון.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully