וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאהו השיקה אתר בנושא מזון ובישול כדי למשוך יותר גולשות

סוכנויות הידיעות

2.11.2006 / 9:48

האתר יציג מתכונים וסרטוני וידיאו של אשפי מטבח ידועים כמרתה סטיוארט ויאפשר החלפת מתכונים



ענקית האינטרנט יאהו תשיק היום אתר אינטרנט המוקדש לאוכל, אשר יציג מתכונים וסרטוני וידיאו של אשפי מטבח ידועים, כולל מרתה סטיוארט ו-וולפגנג פאק. האתר, שייקרא Yahoo Food, יאפשר למשתמשים להחליף ביניהם מתכונים דרך האינטרנט.



יאהו השיגה חסויות ממפרסמים כמו יצרנית המזון קראפט פודס ורשת מלונות שרתון. האתר מיועד בעיקרו לנשים, והוא חלק ממאמץ של ראש קבוצת המדיה של יאהו לויד בראון, לשעבר בכיר ברשת הטלוויזיה ABC, ליצור אתרים ייחודיים שבהם תוכל יאהו למכור פרסומות. כך לדוגמה, הוסיפה יאהו להיצע שלה אתר ביקורות טכנולוגיה במאי השנה.



"מדובר בקהל שלא מקבל שירות נאות", אמר סקוט מור, ראש חטיבת חדשות ומידע ביאהו, בראיון לבלובמרג. יאהו עשויה גם לפתח אתרים בנושאי עיצוב הבית ואופנה, לדבריו.



אתר יאהו פוד יכלול סרטי וידיאו שהופקו על ידי חברת המדיה של מרתה סטיוארט (MSO), ומתכונים מאתר Allrecipes.com, וכן מאמרים של 13 כותבי בלוגים. החברה תציג גם תוכנית וידיאו מקורית בשם "זול וקל".



מניות יאהו ירדו ב-34% מתחילת השנה, לאחר שתוצאותיה של החברה ברבעונים השני והשלישי איכזבו את המשקיעים. אתר ביקורות הטכנולוגיה, המתחרה ב-CNET, זכה ל-1.94 מיליון מבקרים בספטמבר, לפי נתוני קומסקור, לעומת 2.47 מיליון מבקרים באתר המקביל של CNET.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully