וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלווריון עקפה התחזיות עם צמיחה של 20% בהכנסות

שירלי יום-טוב

2.11.2006 / 10:05

דיווחה על הכנסות של 54 מיליון דולר ורווח של כמיליון דולר - 2 סנט למניה - לעומת תחזית האנליסטים לאיזון

חברת אלווריון סיכמה את הרבעון השלישי עם הכנסות ורווח (פרופורמה) שעלו על תחזיות האנליסטים בוול סטריט. החברה, המפתחת מערכות תקשורת אלחוטיות, רשמה ברבעון השלישי הכנסות של 54 מיליון דולר - צמיחה של 7% לעומת הרבעון הקודם ושל 20% לעומת הרבעון המקביל.

בשורה התחתונה, רשמה החברה הפסד נקי של 2 מיליון דולר - 3 סנט למניה - לעומת הפסד של 27.6 מיליון דולר - 45 סנט למניה - ברבעון הקודם, בשל מחיקת נכסיה של אינטרווייב מהמאזן. גם ברבעון המקביל היה הפסד גבוה של 5.5 מיליון דולר - 9 סנט למניה.

בניכוי הוצאות, הכוללות 1.8 מיליון דולר בגין ההטבה הגלומה באופציות למנהלים ולעובדים בחברה, והפחתות חשבונאיות אחרות, נרשם רווח של 950 אלף דולר - 2 סנט למניה. המספרים האלה טובים מהתחזית בוול סטריט, להכנסות של 52.3 מיליון דולר ואיזון בשורה התחתונה (פרופורמה). שיפור נרשם גם בשולי הרווח הגולמי, ל-48% - מעל ליעד ארוך הטווח של החברה לשיעור רווח גולמי של 45%.

החברה צופה כי הכנסותיה ברבעון הרביעי יהיו 56-52 מיליון דולר, והרווח (פרופורמה) יעמוד על 4-1 סנט למניה. תחזית האנליסטים הממוצעת עומדת על הכנסות של 55.6 מיליון דולר ורווח של 2 סנט למניה. בהכללת הוצאות בגין אופציות והוצאות חד פעמיות אחרות, יהיה ההפסד בשורה התחתונה 4-1 סנט למניה.

"הצלחנו לשפר את פעילות החברה והתוצאות הכספיות שלה", ציין צביקה פרידמן, מנכ"ל ונשיא החברה. "הגדלנו את צבר ההזמנות ובסיס לקוחות ה-WiMAX. גודל ההזמנות לפתרונות WiMAX עדיין נמוך יחסית, אך אנו יוצרים קשרים חשובים עם לקוחות ומאפשרים למפעילי תקשורת להתקין מיידית פיתרון מלא וכולל. אנו מאמינים שהניסיון החיובי והעשיר שצברנו, יחד עם פתרונות אמינים ומוכחים בשטח, מעמידים אותנו בעמדה עדיפה על פני כל ספק גדול אחר הנכנס בפעם הראשונה לשוק עם פתרון WiMAX נייד שטרם הוכיח את יכולתו".

פרידמן הוסיף כי מכירות ה-WiMAX היוו כשליש מהכנסות החברה ברבעון השלישי, ובמיוחד רשמה החברה נוכחות חזקה במזרח אירופה ובמרכזה, במדינות כמו רומניה, פולין ובולגריה. לחברה יש כיום יותר מ-100 התקנות מסחריות של מערכות ה-WiMAX, ובנוסף כ-120 ניסויי שדה.

"כמות ההזמנות לאספקת מוצרי ה-WiMAX שנתקבלו ברבעון השלישי, היתה רבה מאד, ואנו מצפים לשיפור מתמשך במגמה זו ברבעון הרביעי. בשנה הבאה צפוי גידול של 50% במכירת מוצרי WiMAX, ובטווח הארוך יותר אנו צופים לגידול מואץ במכירות - שיתבטא אף ביתרון לגודל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully