וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב: הפיגוע בירושלים העביר את המעו"ף לירידות של 0.6%; עלית יורדת ב-9.6% על רקע הדו"חות הגרועים

גולן פרידנפלד

9.8.2001 / 15:55

דסק"ש יורדת ב-3% לאחר שדיווחה כי תרשום הפסד של 50 מיליון שקל בגין ההפסד של סאיטקס ובנוסף תמחוק כ-33 מיליון שקל מהשקעתה בחברה

הפיגוע בירושלים ותוצאותיו הקשות טרף את הקלפים היום בבורסה ומדד המעו"ף הגיב מיד בירידות של כ-1%, לאחר שמרבית היום התנהל המסחר בעצלתיים סביב קו האפס.

בשעה זו יורד המעו"ף ב-0.6% לרמה של 449.82 נקודות, מדד ת"א 100 יורד ב-0.7% ומדד התל-טק יורד ב-1.5%. מחזור המסחר מסתכם ב-142 מיליון שקל.

מניית עלית יורדת בשיעור של כ-9.6% בעקבות הדו"חות הגרועים לרבעון השני. החברה דיווחה היום על רווח זעום של כמיליון שקל לעומת רווח של 21.7 מיליון שקל ברבעון המקביל. גם בשורה האחרונה מדווחת החברה על ירידה של 10% ומחזור המכירות הסתכם ב-443 מיליון שקל.

מניית טבע עולה ב-0.4% כתגובה לאישור הטנטטיווי שקיבלה החברה לשיווק גירסת ה-15 מיליגרם של תרופת הבוספירון. גלולות הבוספירון הן הגירסה הגנרית של תרופת ה-Squibb's Buspar של חברת בריסטול מאיירס לטיפול במקרים של חרדה וחרדה המשולבת בדיכאון. המכירות השנתיות של גירסת 15 המיליגרם של התרופה בארה"ב נאמדות בכ-395 מיליון דולר.

מניית סאיטקס עולה בכ-6% בעקבות הדו"חות שפירסמה היום, בהם דיווחה על הפסד של 161 מיליון דולר ברבעון השני, שנבע ברובו ממחיקת ההשקעה בקריאו הקנדית בהיקף של 150 מיליון דולר. הכנסותיה של סאיטקס הסתכמו ב-66.4 מיליון דולר ומהוות גידול של 72% לעומת ההכנסות ברבעון המקביל.

מניות כלל תעשיות יורדת ב-2% ומניית דסק"ש יורדת ב-3% לאחר שהשתיים הודיעו כי ימחקו בדו"חות הרבעון השני כ-50 מיליון שקל כל אחת בגין החזקותיהן בסאיטקס. בנוסף, דסק"ש הודיעה כי היא מוחקת כ-33 מיליון שקל מערך השקעתה בסאיטקס.

מניית הפניקס עולה ב-8.3%. אתמול גייסה החברה סכום של 150 מיליון שקל באמצעות איגרות החוב ממשקיעים מוסדיים.

מניית אלרון יורדת ב-2.7% על רקע הדו"חות הכספיים שפורסמו אתמול, בהם דיווחה על הפסד נקי של 10.4 מיליון דולר לעומת רווח נקי של 10.2 מיליון דולר ברבעון המקביל.

מניית אלביט מערכות יורדת ב-1.1. בנק אגוד העניק המלצת "קנייה" למניה עם מחיר יעד של 19.3 דולר, הגבוה ממחיר השוק ב-18%. באגוד העלו את מחיר היעד למניה מ-18 לדולר למחיר האמור בעיקר בשל הדו"חות הכספיים הטובים שפירסמה החברה השבוע. עוד סברו באגוד כי החברה עתידה לבצע מיזוג עם חברת אלישרא העוסקת אף היא בתחום הבטחוני.

מניית בנק לאומי יורדת ב-0.9%. הבוקר פורסם כי בנק לאומי מתקשה לגייס בנקאים מומחים לניהול הפעילויות הנוספות שלו מכיוון שאלו טוענים שעדיין לא ברור מי יהיו בעלי הבנק בעתיד.

מניית הפועלים יורדת ב-0.2% ומניית בנק המזרחי עולה ב-0.3%.

מניית כור מתממשת מעט ויורדת ב-1%, על רקע ירידות השערים של כ-2% במניית אי.סי.איי בוול סטריט אמש. כור פתחה את יום המסחר עם פער ארביטראז' שלילי של 1.6%.

מניות קבוצת אי.די.בי נסחרות במגמה מעורבת כאשר מניות אי.די.בי אחזקות עולה ב-0.84%, מניית אי.די.בי פיתוח עולה ב-1%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully