וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי נתב"ג חידשו את עבודתם - עד מוצאי שבת

זוהר בלומנקרנץ

4.11.2006 / 16:15

העובדים הארעיים יחליטו אם לחדש את השביתה הערב



העובדים הארעיים בנתב"ג הפסיקו את העיצומים ובכוונתם לעבוד עד מוצאי שבת בשעה 19:00 - מועד הדיון בעניינם בבית הדין הארצי לעבודה בירושלים - אז יחליטו על המשך דרכם. החלטתם התקבלה לאור הוראת הרכב מיוחד של בית הדין שהורה להם ביום שישי בצהריים להפסיק את העיצומים, ובעקבות מאמצי שכנוע של ועד העובדים ונציג ההסתדרות.



הדיון הערב יתקיים בעקבות ערעור שהגישה אתמול רשות שדות התעופה (רש"ת) על החלטת בית הדין בתל אביב לבטל את צו המניעה הזמני נגד העובדים הארעיים וההסתדרות - מהלך שאיפשר את עיצומי העובדים. בתוך כך הודיע שר התחבורה, שאול מופז, כי בכוונתו להתערב כדי להביא לסיום את הסכסוך בין הצדדים.



פריקה והטענה איטית של מזוודות



השיבושים בנתב"ג נמשכו עד צהרי יום שישי בשל עיצומי העובדים שמחו על כוונה לפטר 120 מחבריהם לעבודה. הדבר גרם לעיכובים של ארבע עד תשע שעות בזמני המראות המטוסים. העמסת המזוודות נעשתה באיטיות רבה על ידי עובדים קבועים רש"ת. כמו כן, המטוסים שהגיעו לארץ נפרקו באיטיות.



נוסעים רבים שהגיעו מחו"ל, שמזוודותיהם לא נפרקו בזמן מהמטוסים, עזבו את נתב"ג בלא מטענם. רש"ת קראה לנוסעים שהשאירו את מזוודותיהם בנתב"ג לבוא ולאספן. לפרטים ניתן להתקשר למודיעין נתב"ג בטלפון 03-9755555.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully