וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנאי ענק של חברת החשמל הועבר בליל שישי מצומת מורשה לאשקלון

שרון קדמי

5.11.2006 / 9:34

בשנת 2000 נטשה יהדות התורה את הקואליציה כמחאה על העברת משחן בשבת, מה שהוביל בהמשך לנפילת ממשלת ברק



שבע שנים אחרי שהעברתו של משחן ענק של חברת החשמל הביא לפתיחת המהלך להפלתה של ממשלת אהוד ברק, מסתמנת פרשה חדשה הקשורה בהעברת שנאי ענק של חברת החשמל. חברת תעבורה העבירה בליל שישי שנאי במשקל 220 טונות עבור חברת החשמל מאיזור צומת מורשה במרכז, לתחנת הכוח רוטנברג באשקלון. תעבורה משמשת למעשה קבלן משנה של חברת החשמל והיא זו האחראית על קביעת לוחות זמנים והתיאומים השונים מול חברת החשמל ומשטרת התנועה הארצית.



בשנת 2000 נטשה מפלגת יהדות התורה את הקואליציה של ברק כמחאה על העברת משחן בליל שבת והביאה בכך לתחילת תהליך נפילתה של הממשלה חודשים ספורים אחר כך.



ממשטרת התנועה הארצי נמסר בתגובה, כי אכן הועבר ציוד כבד של חברת החשמל בליל שישי, בתיאום מלא עם משטרת התנועה וחברת החשמל. במשטרת התנועה ציינו עוד כי אין זו הפעם הראשונה בה מבוצעת העברה שכזו וככלל ליל שישי הוא הזמן הנוח והבטוח ביותר להעביר בכבישי ישראל ציוד שכזה.



מחברת החשמל נמסר בתגובה, כי האחריות להעברת השנאי נתונה בלעדית לקבלן המשנה וכי הוא זה שקובע את המועד והעיתוי להעברת השנאי.



יועץ התקשורת של שר התשתיות מסר בתגובה, כי שר התשתיות, בנימים בן אליעזר, הורה אתמול בערב למנכ"ל חברת החשמל, אורי בן נון, לבדוק את ההתנהלות שהובילה לאישור העברת השנאי בערב שבת ללא אישורו של שר התשתיות. עוד הוסיף, כי בן אליעזר ידווח היום בבוקר על תוצואת הבדיקה במהלך ישיבת הממשלה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully