וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקירוב מצטרף לאופנת ההנפקות באירופה: אלרוב בוחנת את הנפקת PIH בבורסה בלונדון

נתן שבע

5.11.2006 / 10:34

במקביל, הודיעה החברה על רכישת בניין משרדים בשווייץ בתמורה ל-138.6 מיליון שקל



אלפרד אקירוב מצטרף לאופנת ההנפקות של חברות הנדל"ן בלונדון. אלרוב, שבשליטת אקירוב, הודיעה כי היא בוחנת את הנפקת החברה הבת PIH, בה היא מחזיקה ב-75% באחת הבורסות המובילות באירופה. ככל הנראה מדובר בבורסה המשנית, AIM בלונדון.



במקביל, הודיעה אלרוב נדל"ן על חתימת הסכם לרכישת בניין משרדים בשווייץ בתמורה ל-138.6 מיליון שקל. הבניין שיירכש על ידי החברה הבת PIH, שוכן לחופו של אגם ג'נב וכולל שטחי השכרה בהיקף של כ-6,900 מ"ר ו-150 מקומות חנייה. בנייתו צפויה להסתיים בשבוע הבא.



דמי השכירות על הנכס יסתכמו בכ-7.7 מיליון שקל, המהווים תשואה של 5.5% על ההשקעה. שני השוכרים העיקריים הן חברות בינלאומיות הנסחרות בבורסה בניו יורק. 15% מעלות הרכישה ימומנו ממקורותיה העצמיים, והיתר באמצעות הלוואת נון ריקורס (הלוואה ללא זכות חזרה) מתאגיד בנקאי זר.



אלפרד אקירוב, מנכ"ל ויו"ר דירקטוריון אלרוב, מסר כי: "זוהי רכישה רביעית שאנו מבצעים בשווייץ מתחילת השנה, במהלך תקופה זו רכשנו נכסים בהיקף כספי של כ-480 מיליון שקל. בסך הכל, בבעלותנו נכסים בהיקף כספי של יותר מ-1.5 מיליארד שקל בשווייץ. אנו רואים במערב אירופה את מנוע הצמיחה העיקרי שלנו בכלל ובשווייץ בפרט. כיום ישנם מספר נכסים שנמצאים בבדיקות מתקדמות ואנו ממשיכים כל העת לאתר הזדמנויות עסקיות נוספות אשר מתאימות לפרופיל ההשקעה שלנו".



אלביט הדמיה הנפיקה את החברה הבת פלאזה סנטרס בשבוע שעבר בלונדון. במקביל, גם אפריקה ישראל וכלכלית ירושלים פועלות להנפקת החברות הבנות שלהן ב-AIM.



אלרוב נדל"ן הספיקה לטפס ב-280% מתחילת השנה לשווי של 1.1 מיליארד שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully