וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטרווייז מדווחת על גידול של כ-380% במכירות לרבעון השני של 2001

צורי דאר

9.8.2001 / 18:06

מנכ"ל אינטרוווייז ישראל: נמשיך בקצב גידול זה ואף למעלה ממנו גם ברבעונים הבאים

חברת הסטארט אפ אינטרווייז (Interwise), המפתחת טכנולוגיות ללימוד מרחוק, מדווחת על גידול של 380% במכירות לרבעון השני של 2001.

דן בנגר, מנכ"ל אינטרווייז ישראל, ציין כי לקוחות קיימים תרמו כ-58% מהרווח של החברה לרבעון השני. בנגר סירב לנקוב במספרים, אולם ציין שהחברה צופה כי שיעור הגידול במכירות ברבעונים הבאים יהיה בדומה ואף למעלה מזה.

על לקוחותיה של אינטרווייז נמנות מיקרוסופט , AT&T, אמריקן אקספרס, אפלייד מטיריאלס, בנק לאומי , ברליץ, CA, קומברס , פלאפון, SAP, סימנס ואחרות. החברה דיווחה כי בשלושת החודשים האחרונים הצטרפו ללקוחותיה החברות AC Nielsen, ANC Rental Corporation, Anheuser Busch, Avanade, Bechtel, Zhizhen Telecom,. אינטרווייז הוקמה ב-1994 על ידי הלל קוברינסקי וצבי פרנק. החברה מפתחת טכנולוגיה המספקת שירותים, ייעוץ, תכנים ותשתיות, ליצירת פיתרון eLearning להדרכה, שיתוף ידע, תמיכה, שירות ולימוד מרחוק על גבי רשת האינטרנט.

אינטרווייז גייסה במאי 2000 30 מיליון דולר לפי שווי של 100 מיליון דולר אחרי הכסף. על המשקיעים בחברה נמנים STI ונצ'רס, שרפ"ק , ג'יי.פי מורגן, GE קפיטל גרופ, SAP ואחרים. משרדי החברה ממוקמים בישראל, ארה"ב, אירופה ויפאן, והיא מעסיקה יותר מ-200 עובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully