וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל חברת החשמל ביקש וקיבל רכב מסחרי מפואר במקום הוולוו המסורתית על מנת להפכו למשרד נייד

שרון קדמי

5.11.2006 / 20:48

הפער הכספי בין רכב השרד הנוכחי לבין הרכב המבוקש הוא 100 אלף שקל



מנכ"ל חברת החשמל, אורי בן נון מסרב לוותר ולו על דקת עבודה אחת ועל כן הוא ביקש להפוך את רכבו למשרד נייד. בן נון יתרווח בקרוב ברכב מסחרי מסוג פולקסוואגן שעלותו כ-420 אלף שקל במקום רכב הוולוו המסורתי שמלווה את מנכ"ל חברת החשמל בשנים האחרונות. למעשה מדובר בגירסה משודרגת של רכב מסחרי לעבודות דרכים והובלת נוסעים. בן נון הסביר כי הוא זקוק לרכב החדש מאחר שהוא מצוי זמן רב במהלך היום בדרכים וקשה לו לעבוד בנוחות.



בחברת החשמל ציינו, כי הרכב יוחלף בעסקת "טרייד-אין" תמורת רכב השרד הישן והפער בין שני הרכבים יעמוד על כ-100 אלף שקל בלבד וכי הרכב החדש יונע במנוע דיזל שיחסוך כ-50% מצריכת הדלק החודשית של המנכ"ל העומדת עתה על כ-4,500 שקל.



היו מי שהרימו גבה נוכח דרישת מנכ"ל החברה, שכן חברת החשמל מצויה במשבר פיננסי כשעל גבה חובות עתק של 45 מיליארד שקל וזה לא הזמן להוציא 100 אלף שקל על רכב גם אם לא מדובר ברכב פאר.



מחברת החשמל נמסר בתגובה, כי "מנכ"ל החברה ביקש לבחון אפשרות להפסיק לנסוע ברכב שרד מהודר ולעבור לנסוע ברכב עבודה מסחרי שיותאם לצרכיו ולאופי עבודתו. מדובר ברכב חסכוני בדלק וההחלפה לא תעלה מאות אלפי שקלים שכן הוולוו יימכר מיד בטרייד אין".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully