וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפטר ועד העובדים של תשתיות נפט בעקבות החשדות להגשת דו"חות שעות כוזבים

חיים ביאור

6.11.2006 / 9:15

מדובר בהישג של המנכ"ל רפי טטרקה שהתעמת בשנה האחרונה עם יו"ר הוועד



כל חברי ועד העובדים בחברה הממשלתית תשתיות נפט (תש"ן) התפטרו אתמול מתפקידם. יו"ר הוועד, שלומי שטרית, הודיע כי החליט לפרוש מהחברה.



הוועד החליט להתפטר על רקע המשבר ביחסים בינו לבין הנהלת החברה. המשבר נוצר בשל האשמותיו של המנכ"ל, רפי טטרקה, ולפיהן כמה עובדים בתש"ן הגישו דו"חות כוזבים



בנוגע לשעות עבודה והוצאות אש"ל. ב-31 ביולי הגישה הנהלת תש"ן תלונה למשטרה בעניין זה נגד שלושה עובדים המבצעים תפקיד של סיירי קו.



הפיזור מרצון של הוועד, ובמיוחד הפרישה של שטרית מתש"ן, נחשבים להישג עבור טטרקה, בעבר סגן ראש השב"כ. בשנה האחרונה נוצר עימות חריף בין טטרקה ליו"ר הוועד, והוא פעל לפיטוריו מהחברה, בטענה שהיה לו חלק במסכת הזיופים של הדו"חות. טטרקה אירגן הליך שימוע ליו"ר הוועד, אך ההליך הופסק לנוכח סיום עבודתו של שטרית בחברה.



שטרית עצמו מסרב להתייחס לטענה כי עובדים בתש"ן או הוא עצמו קשורים לזיוף דו"חות על שעות עבודה או אש"ל. ואולם מקורביו טענו כי התלונות בעניין זה מעולם לא הוכחו וכי השימוש שעושה ההנהלה במכשירי איתוראן כדי להתחקות אחר תנועות העובדים הוא בעצמו מעשה פלילי. לדבריהם, שטרית נרדף על ידי המנכ"ל בשל החלטתו להעניק גיבוי לעובד אחר, עודד רובין, שטטרקה התנגד למינויו כדירקטור מטעם העובדים.



מזכיר איגוד עובדי האנרגיה, דוד גלנוס, הביע צער על התפטרות הוועד ופרישתו של שטרית: "חברי הוועד הסבירו את רצונם לסיים את תפקידם בתש"ן בכך שהחליטו להרים ידיים מכיוון שאין להם כוח להתמודד מול הנהלה הנוקטת כלפיהם וכלפי עובדים בחברה שיטות של מעקבים והפחדה".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully