וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמי עופר יסייע במימון רכישת תרופות שלא כלולות בסל התרופות

גלית יצחק/Nfc

6.11.2006 / 18:19

בתרופות: ארביטוקס לחולי סרטן המעי הגס, סינגיס נגד וירוס הגורם לדלקת ריאות בפגים ומבטרה לחולי לימפומה



קרן התרופות של קבוצת החברה לישראל אותה הקים סמי עופר, הודיעה על החלטתה לסייע במימון רכישת תרופות חדשות, שאינן כלולות בסל התרופות.



ההחלטות לגבי התרופות החדשות, התוויותיהן, ולגבי הזכאים להן, התקבלו על ידי המועצה הציבורית, בראשה עומד המשנה לנשיא בית המשפט העליון השופט (בדימ.) תיאודור אור.



הקרן תממן את תרופת הארביטוקס, לחולי סרטן המעי הגס, החל מהחודש השלישי לטיפול בתרופה, אם הוכח שהחולה מגיב לה. חולים הזכאים לגמלת הבטחת הכנסה יוכלו לפנות לקרן לסיוע מלא גם עבור החודשיים הראשונים של הטיפול.



כמו כן, הקרן תממן חיסון סינגיס נגד וירוס הגורם לדלקת ריאות קשה לתינוקות שנולדו פגים, תלידומיד לחולי מילומה (סרטן מוח העצם) המועמדים להשתלת מוח עצם, מבטרה לחולי לימפומה (שאינה הודג'קין פוליקולרית), כטיפול אחזקה למניעת חזרת המחלה.



בנוסף, הודיעה הקרן, כי היא תמשיך לסייע לחולים לרכוש את האוקסאליפלטין לחולי סרטן המעי הגס, טקסול לחולי סרטן האשך ומבטרה לחולי לוקמיה לימפתית כרונית (CLL).



התרופות ארביטוקס ואווסטין עמדו במרכז שביתת הרעב של חולי הסרטן לפני מספר חודשים. סמי עופר תרם אז 3.4 מיליון שקל עבור החולים, למימון התרופות למשך כחודש ימים, ואכן 167 חולים קיבלו למעלה מ-20 אלף שקל כל אחד מתרומה זו. מאז הוכללה תרופת האווסטין בסל הבריאות, ואילו תרופת הארביטוקס הושארה מחוצה לו. אך כעת הוחלט לסייע לחולים ברכישתה.



הידיעה המקורית פורסמה באתר Nfc


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully