וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיום העליות בכי"ל? UBS מוריד המלצה למניה

נתן שבע

7.11.2006 / 10:16

כי"ל מאבדת 1% במחזור הגבוה בשוק. בית ההשקעות: "כשהמשקיעים בטוחים שהעתיד ורוד - אנחנו זהירים"

בנק ההשקעות UBS מסמן את תחילת הקץ לעליות במניית כי"ל. הבנק מוריד את המלצתו למניית החברה ל"נייטרלי", לאחר שהמניה הגיעה כמעט למחיר היעד היעד החדש אותו הציבו - 26 שקל - כ-3% מעל מחירה בשוק. המניה מאבדת 1% במחזור הגבוה בשוק - כ-50 מיליון שקל.

להערכתו של בנק ההשקעות, החדשות הטובות על המניה כבר מגולמות במחיר, והמומנטום החיובי כבר מוצה. "אנחנו עדיין רואים אפסייד במניה אבל אנו מודאגים שמחיר המניה זז מהר מדי ורחוק מדי. כאשר המשקיעים בטוחים שהעתיד ורוד, אנחנו מעדיפים להיות זהירים", כותבים שם.

"מגזר האשלג נראה מצוין", כותבים בבנק ההשקעות לאור העובדה שהמשלוחים חודשו. "כי"ל, עם מלאי האשלג הגדול שלה, היתה מוכנה לשווק באופן מידי (בניגוד למתחרות שנזקקו לזמן על מנת לחדש את המלאי). גם השבתת המכרה של יצרנית האשלג הרוסית אורלקלי - עשוי לתמוך במחיר האשלג".

"לא עובר יום מבלי שנרשמות עליות מחיר במגזר הברום, והמחירים עשויים להישאר ברמות אלה", כותבים ב-UBS. "הסקטור נותר יציב ושיעורי הרווחיות בו הם בשיא של כל הזמנים".

ב-UBS מעלים ב-2 שקלים את מחיר היעד למניית כי"ל ל-26 שקלים - מחיר שמשקף מעט אפסייד נוסף, אבל אפסייד כזה שלא מאפשר הותרת המלצת "קנייה" למניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully