וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תדיראן קשר: הרווח התפעולי נפל ב-45%

נתן שבע

7.11.2006 / 12:05

הרווח הנקי נפל בכ-15% ל-11 מיליון דולר. ההכנסות ירדו ל-61.7 מיליון שקל. צבר ההזמנות חזר לטפס


תדיראן קשר הספיקה לזנק בכ-20% בחודשיים האחרונים. הזינוק במניה בא בצפייה להתאוששות של החברה במהלך 2007, לצד קבלת הזמנות חדשות והעלאות המלצות של אנליסטים. מה שבטוח - העלייה במניה לא באה לקראת התוצאות של הרבעון השלישי.

הרבעון השלישי של תדיראן קשר, שבשליטת אלביט מערכות, מממשיך להעיד על ה"בטן" בהזמנות שהתהוותה בחברה במהלך השנה. הכנסותיה של החברה נפלו בכ-15% לעומת הרבעון המקביל, ל-61.7 מיליון דולר. הרווח התפעולי צנח בכ-45% ל-8.2 מיליון דולר. את השורה התחתונה הצילה בעיקר שורת הכנסות המימון (בעקבות היחלשותו של הדולר), כך שהרווח הנקי נחתך רק בכ-15% ל-11 מיליון דולר.

הירידה במכירות לשוקי אסיה, אפריקה ולמשרד הביטחון, קוזזה חלקית על ידי גידול במכירות לארה"ב, לאמריקה הלטינית ולאירופה. לדברי החברה, "לאחר שלוש שנים של צמיחה מהירה בגין עסקות עם לקוח אסייתי - מתכנסת החברה לרמת הכנסות נמוכה יותר מזו שהייתה מקובלת בשנים קודמות", ובכך חזרה על הצהרה דומה שנתנה ברבעונים הקודמים.

צבר ההזמנות של החברה סבל מחולשה בשנה האחרונה וחזר לטפס ל-322 מיליון דולר (לעומת 307 מיליון דולר ברבעון הקודם) - אבל עדיין נמוך מהרמה בה היה בסוף 2005, שעמדה על 347 מיליון דולר. צבר זה אינו כולל מספר הזמנות שהתקבלו בחברה בחודשיים האחרונים, ביניהן הזמנה של 19 מיליון יורו שתסופק עד 2007.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully