וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייפנד מוסיפה יכולות הצפנה והגנה מפני הקלטה סמויה של פעילות המשתמש

רפאל פוגל

7.11.2006 / 13:18

היישום החדש כולל אפשרות הצפנה אוטומטית של מידע המועבר ממחשבי הקצה להתקנים ניידים



חברת הסטארט אפ הישראלית סייפנד, המייצרת פתרונות אבטחה למחשבי קצה בארגונים, הודיעה היום על הרחבה של יכולות מוצר האבטחה המוביל שלה: Safend Protector. בינהם: הצפנת מידע, מניעת גישור בין הרשת הארגונית לרשתות אלחוטיות, והגנה כנגד התקני חומרה המיועדים להקלטה סמויה של פעולות המשתמש (PS/2 Hardware Keyloggers).

Safend Protector כולל אפשרות הצפנה אוטומטית של המידע המועבר ממחשבי הקצה להתקנים ניידים כגון כונני USB ,Disk on Key וכרטיסי SD. ההצפנה שקופה למשתמשים כל עוד הם פועלים בתוך הרשת הארגונית, אך מחוצה לה הגישה למידע מוגבלת למשתמשים מורשים בלבד על ידי שימוש בתוכנת פענוח מוגנת סיסמה. ההצפנה מבטיחה שמידע ארגוני שהועבר להתקן נייד, ישאר חסוי ומוגן בכל מקרה של אובדן או גניבת ההתקן.



בנוסף, היישום מאפשר חסימת שימוש סימולטני בחיבורי רשת שונים. ניתן לאכוף מדיניות שעל פיה כל עוד המחשב מחובר לרשת הארגונית לא ניתן להתחבר ל-WiFi ,Bluetooth IrDA או מודמים. כך ניתן לספק הגנה מפני גניבת מידע מהרשת הארגונית כתוצאה מחדירות של האקרים לתוך מחשבי הארגון, או על ידי משתמש ארגוני המנסה להוציא מידע חסוי מהארגון. היישום מציע גם יכולות חסימה מפני PS/2 Hardware Keyloggers, התקני חומרה שמתחברים באופן כמעט בלתי נראה בין המקלדת לממשק ה-PS/2 של המחשב ובעזרתם יכולים גורמים עוינים להקליט מידע שהוזן באמצעות המקלדת, כגון סיסמאות, ולשחזרו לצורך שימוש זדוני.



בעוד שהגירסה הקודמת היתה יכולה לגלות ולחסום התקני הקלטה שחוברו ליציאות ה-USB של המחשב (Hardware Keyloggers USB), בגירסה החדשה ניתן לנטרל לחלוטין גם את הסיכון שמציבים ה-PS/2 Hardware Keyloggers. החשיבות גדולה, היות שבעולם עדיין קיים בסיס רחב של משתמשים במקלדות המתחברות למימשק ה-PS/2 של המחשב.



גיל סבר, מנכ"ל סייפנד, אמר כי "סייפנד מחויבת לספק ללקוחותיה את הכלים הדרושים כדי להגן על הנכס הארגוני היקר ביותר, נתונים ומידע חסויים של האירגון". והוסיף כי "Safend Protector 3.1" מוסיף לפתרונות האבטחה שלנו שכבות הגנה חזקות נוספות, ומשלב הגנה נגד איומים שאינם מטופלים על ידי פתרונות אבטחה אחרים בשוק".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully