וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסים לחברות הסטארט אפ וויביון וווינטוורקס בתערוכת טלקום 2006

גיא גרימלנד

7.11.2006 / 14:16

הקריטריונים לבחירה היו מידת החדשנות הטכנולוגית וסיכויי ההצלחה העסקית



החברות וויביון (WAVION) וווינטוורקס (WINETWORKS) הן הזוכות בפרסי הסטארט אפ המצטיינים בתערוכת טלקום 2006 שנפתחה אתמול בגני התערוכה בתל אביב. כל אחת מהחברות תזכה לפרס בהיקף של 5,000 דולר.

ועדת הפרס, בראשות מר יגאל ארליך, יו"ר מתימו"פ (מרכז התעשייה הישראלית למחקר ופיתוח) ומנהל קרן ההון סיכון יוזמה, בחרה מתוך רשימת 17 חברות מועמדות את שתי החברות הזוכות, כאשר הקריטריונים לבחירה היו מידת החדשנות הטכנולוגית וסיכויי ההצלחה העסקית.



וויביון מיוקנעם עילית, נוסדה בשנת 2000 על ידי דר' מתי וקס ורובי טוויג, ופועלת בשוק התשתיות לרשתות האינטרנט האלחוטי העירוניות (WiFi). דר' מתי וקס, לשעבר בכיר ברפא"ל וחתן פרס ביטחון ישראל, משמש כטכנולוג הראשי בחברה. מנכ"ל החברה, רן אייזנברג, כיהן בעבר כמנכ"ל החברות אופטיבייס ומיקרוסנס. בין המשקיעים בחברה - הקרנות סקוויה קפיטל, סטאר וונצ'רס, BRM קפיטל ואלרון.



המוצר של החברה, המשלב שתי טכנולוגיות מתקדמות, "עיצוב אלומה" (Beam Forming) ו-SDMA, אמור להכפיל עד פי ארבע את הקיבולת של הרשת ובכך להקטין באופן משמעותי את עלויות הפריסה והתחזוקה של הרשת.



ווינטוורקס מהרצליה הוקמה ב-2002 על ידי אפי אטד. לחברה פתרונות טכנולוגיים המאפשרים למפעילי DBS, לספק ערוץ חוזר באמצעות רשת אלחוטית. הטכנולוגיה מאפשרת לחברה לספק שירותי IP ,VOD, גישה לאינטרנט, משחקים לפי דרישה ועוד.



אטד, לשעבר היזם והמנהל של NMC, שהתמזגה עם חברת הרמוניק. המנהל הטכני הינו עופר חרפ"ק, לשעבר היזם והמייסד של נט-ויז ועד לאחרונה המנהל הטכני של BATM. בין המשקיעים בווינטוורקס - הקרנות Cedar, קולומביה קפיטל ואוורגרין.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully