וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדולר נחלש על רקע הבחירות בארה"ב; נופל לשפל של 6 שבועות מול היורו

TheMarker

7.11.2006 / 19:01

אנליסטים: "הדולר יסבול במקרה של ניצחון גדול של הדמוקרטים"



הדולר נופל לשפל של שישה שבועות מול היורו, ורושם את הירידה היומית החדה ביותר מזה שישה שבועות מול הין, על רקע עצבנות המשקיעים לקראת תוצאות בחירות אמצע הכהונה לסנאט ולבית הנבחרים הנערכות היום בארה"ב.



הדולר מאבד 0.6% מול היורו לשער של 1.2799 דולר, לאחר שמוקדם יותר כבר הגיע לרמה של 1.2819 דולר ליורו - רמתו הנמוכה ביותר מאז ה-25 בספטמבר; המטבע האמריקאי נחלש ב-0.7% מול הין יפאני לרמה של 117.46 ין לדולר - הירידה היומית החדה ביותר מאז ה-21 בספטמבר. מול הליש"ט מאבד הדולר 0.6% לשער של 1.9089 דולר; מול הפרנק השווייצי נחלש הדולר 0.7% לרמה של 1.2466 פרנק לדולר.



"שוקי המטבע צפויים לסבול מתנודתיות, בעוד הסוחרים צמודים למסכי הטלוויזיה וסוכנויות הידיעות בניסיון לדלות פרטים על התוצאות הצפויות", אמר אנליסט המטבע אשרף לאידי מ-CMC מרקטס. "תיתכן מכירה נרחבת של המטבע האמריקאי במקרה שהדמוקרטים יזכו ברוב הן בבית הנבחרים והן בסנאט", הוסיף.



הין היפאני מתחזק מול הדולר גם על רקע הערכות כי הבנק המרכזי של יפאן עתיד להעלות את הריבית במדינה. נגיד הבנק המרכזי של יפאן, טושיהיקו פוקוי, התחייב היום "לנקוט בצעדים מבעוד מועד" בתחום המוניטרי, דברים שפורשו כסימן לכך שהבנק צפוי להעלות את הריבית ביפאן בפעם השנייה. הבנק העלה את הריבית ביפאן מרמה אפסית לרמה של 0.25% בחודש יולי, העלאת ריבית ראשונה במדינה זה כמעט שש שנים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully