וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב תיסחר על רקע העליות בוול סטריט ומגמה מעורבת בעולם; מכתשים אגן תפרסם דו"חותיה היום

אסף רותם

8.11.2006 / 17:20

טבע תפתח ללא פער ארביטראז'; אודיוקודס תפתח בפער שלילי של 1.5%



על רקע נסיקת הדולר בימים האחרונים, ולאחר ראלי של כ-20% בבורסה בכשלושה חודשים, התפרסמה אתמול ב-TheMarker ידיעה לפיה המשקיעים הזרים מחסלים אחזקותיהם, והעבירה את הבורסה מעליות קלות לירידות קלות לקראת סיום המסחר. למגמה השלילית בתום יום המסחר תרמו גם תחזיות פושרות לעתיד מצד , ותחזיות גרועות של , אשר הפילו את המניות האמורות.



עם זאת, קשה לראות בכך תחילתה של מגמה, בעיקר משום שהמשק המקומי התנהג עד כה בדומה לשאר השווקים בעולם - עלה כאשר הם גאו וירד כאשר נסוגו. אמש המשיכה המגמה החיובית בוול סטריט, למרות יום שחור למדי למניות הישראליות הנסחרות שם. במזרח, לעומת זאת, נרשמת הבוקר מגמה מעורבת.



השוק המקומי זכה למחמאות רבות בשנה האחרונה לגבי חוסנו הכלכלי מצד הזרים, וזאת במקביל להמשך הידרדרותו במדד השחיתות העולמי. יום לאחר שישראל נפלה 6 מקומות ונחתה במקום ה-34 במדד השחיתות העולמי, הצביע סקר "מצעד המושחתים" שהתפרסם בכנס הכלכלי בשדרות כי ראש הממשלה אולמרט נחשב בקרב אזרחי ישראל כפוליטיקאי הכי מושחת. עוד ב"מצעד המושחתים": ליברמן זכה במקום השני, פרץ במקום השלישי.



צפויה לפרסם הבוקר, לפני פתיחת המסחר, את תוצאותיה לרבעון השלישי. בסוף ספטמבר הזהירה החברה כי הרווח ברבעון השלישי יצנח ב-45% לעומת הרבעון המקביל, ויסתכם ב-26 מיליון דולר, תחת הכנסות שיסתכמו ברבעון השלישי בכ-405 מיליון דולר, וזאת לעומת 402 מיליון דולר ברבעון המקביל.



מניות הבנקים ימשיכו לרכז עניין היום, לאחר שאמש נסחרו ביציבות יחסית. מניות אלו היו חביבות במיוחד על המשקיעים הזרים, ולכן החשש הוא שהן יהיו הראשונות להיפגע, ובפרט מניית ה. נראה כי לפחות חלק מהמשקיעים מצפים שכך יהיה - אתמול נרשם מחזור של כ-2.2 מיליון שקל בתעודת מבט בנקים בחסר - כפול מהממוצע בשבוע שקדם לכך - המחקה במהופך את ביצועי מדד הבנקים.



עוד צפויות לרכז עניין היום: טבע, שתפתח ללא פער ארביטראז'; אודיוקודס, שצנחה ב-12% בוול סטריט, תפתח בפער שלילי של 1.5%; ו, שנפלה אמש בכ-9% בוול סטריט, תפתח בפער חיובי של 0.2%.



> למבט על כל השווקים, הקליקו כאן


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully