וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשכת רכבת הפורשים ממגדל שוקי הון בעקבות מינויו של דן ללוז: חן לוי - אחראי הפעילות הבינלאומית - עוזב

שרון שפורר

8.11.2006 / 11:15

לפני כחודש הודיעה מגדל שוקי הון על מינוי איציק בצלאל לניהול חברת חיתום שהיא מקימה



רכבת הפורשים ממגדל שוקי הון, בעקבות כניסתו של דן ללוז לניהול החברה במקומו של נעם ברוורמן, נמשכת גם היום - כשללוז קרוב להשלמת שנה של כהונה בתפקיד. חן לוי, שבתפקידו האחרון היה אחראי על הפעילות הבינלאומית במגדל, מצטרף לרמי דרור יניב פגוט ומיקי פוליצר ועוזב את החברה. לו מתכוון להישאר בתפקיד עד לפרישה הצפויה בעוד כחודשיים.



חן לוי עבד 5 שנים במגדל שוקי הון. הוא הקים את חברת ניהול התיקים ביחד עם יוסי ארד, שעבר בהמשך לנהל את טאו תשואות - זרוע ההשקעות של אילן בן דב. מאז 2005 ועד המחצית הראשונה של 2006, ניהל את פעילות החיתום של החברה ואז עבר לניהול הפעילות הבינלאומית.



לפני כחודש הודיעה מגדל שוקי הון על מינוי איציק בצלאל, עד אז משנה למנכ"ל כלל פיננסים חיתום, לניהול חברת חיתום שהיא מקימה. ייתכן שזו הסיבה שעמדה מאחורי החלטת הפרישה של לוי. בכל מקרה, הרי שמאז כניסתו של ללוז למגדל שוקי הון בינואר 2006, רחשו השמועות על "אווירת אימה" המהלכת בחברה בעקבות המינוי של מקורבו של איזי כהן. אימה או לא, המינוי הביא עד היום לפרישת כ-4 בכירים מן הקבוצה.



לוי אמר היום ל-TheMarker, כי החליט לפרוש לעסקים פרטיים אחרי 5 שנים במגדל, ובכוונתו להקים חברה שתעסוק בבנקאות השקעות, גיוסי הון ומוצרים פיננסיים. לוי אומר שאין מדובר בחברת חיתום אלא יותר בתיווך בין משקיעים לחברות המספקות מימון.



כמו לוי, הרי שפורשי מגדל שוקי הון פנו לכיוונים שונים בשוק ההון: פגוט ופוליצר עברו לפריזמה - להקים חברה לניהול קרנות נאמנות, רמי דרור מונה למנכ"ל ענבר - חברה ציבורית שעסקה עד כה בליסינג ומתכוונת להרחיב עיסוקיה בתחום הפיננסי, וברוורמן המנכ"ל הפורש אחרי 17 שנים ממגדל שוקי הון - טרם החליט על עתידו.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully