וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויטשה בנק על הרבעון החלש של מכתשים: "כל החולשה נבעה מברזיל; שיפור אפשרי בשנה הבאה"

אסף רותם

8.11.2006 / 14:53

בדויטשה הותירו המלצת "נייטרלי" ומחיר יעד של 23 שקל; מחיר המניה היום עומד על 20.8 שקל



"התוצאות של ברבעון השלישי הושפעו מתנאי השוק החלשים בברזיל. אנו מוצאים בכך עידוד קל, שכן ברזיל היא בעיה לכל התעשייה, ולא לחברה ספציפית" - כך פותחים בדויטשה בנק את סקירתם לרבעון השלישי של מכתשים אגן. בדויטשה צופים כי הרווחיות הגולמית הנמוכה יחסית - בשיעור 33.7% - שהציגה מכתשים ברבעון השלישי, תמשיך גם ברבעון הרביעי.



ואולם, לקראת השנה הבאה צופים שיפור עם ירידה במחירי ההובלה, כתוצאה מעלייה במחירי הסחורות ומהתייצבות מחירי התובלה שגוררת ההתייצבות במחיר הנפט, והאפשרות לירידות נוספות בעתיד. שיפורים אלה, מעריכים אנליסטים רבים בשוק, עשויים לאושש את כוח הקנייה של החקלאים ואת התמריץ שלהם להרחיב את ההשקעה בגידולים ולתרום כתוצאה מכך לרכישות מוגברות של חומרי הדברה. מכתשים, כמובן, צפויה ליהנות מהתפתחויות אלו, אם אכן יתרחשו.



בדויטשה רואים גם סימן חיובי בכך שהחברה שינתה את מדיניות הדיווידנד ולא תחלק אחד בגין רווחי שני הרבעונים האחרונים, וזאת מפני החשש שבעלי השליטה החדשים - קבוצת אי.די.בי - יגלחו סכומי עתק מקופת הקבוצה.







בעקבות הירידות האחרונות במניה, רואים בדויטשה את מכתשים דווקא כזולה לטווח הקצר, אולם בטווח הארוך יותר הם נותרים בשלהם, עם המלצת "החזק" ומחיר יעד של 23 שקל. מחיר המניה היום עומד על 20.8 שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully