וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופ אימאג' צומחת אבל מתקשה להרוויח

שירלי יום-טוב

8.11.2006 / 16:01

ההכנסות צמחו ב-28% ל-5.3 מיליון דולר עם רווח של 175 אלף דולר

חברת טופ אימאג' (TIS), המתמחה בפתרונות לקליטת נתונים בארגונים (חשבוניות, המחאות, דואר), המשיכה להגדיל את בסיס הלקוחות, לצמוח בהכנסות ולרשום רווח בשורה התחתונה, גם אם סמלי.

טופ אימאג' מרמת החייל, רשמה הכנסות של 5.3 מיליון דולר - עלייה של 28% מול הרבעון המקביל ושל 6% מול הרבעון הקודם. החברה רשמה רווח נקי של 175 אלף דולר - 2 סנטים למניה - לעומת רווח של 114 אלף דולר ברבעון המקביל.

במהלך הרבעון חתמה החברה על 17 עסקות חדשות, והמשיכה להגדיל את פעילותה בשוק היפאני, המהווה כיום 21% מהכנסות החברה. כ-45% מההכנסות נבעו מלקוחות חדשים.

גודלו של חוזה ממוצע של טופ אימאג' עומד כיום על 170 אלף דולר. זה אמנם שיפור ביחס לגודלה של הזמנה ממוצעת לפני כשנתיים - 80 אלף דולר - אבל זה גם אומר שלחברה קשה להמשיך לצמוח לבד ולדווח על רווח אמיתי. ד"ר עידו שכטר, מנכ"ל החברה, אומר שטופ אימאג' תוכל לדווח על שולי רווח נקי של 10% ברמת הכנסות של 30 מיליון דולר.

שכטר ציין שלמרות שהרבעון השלישי נחשב לרבעון חלש מבחינה עונתית בשוק ועבור TIS, החברה הציגה עלייה בהכנסות לעומת התקופה המקבילה. "ההשקעה שלנו בשנה האחרונה בשוק היפאני ממשיכה לשאת פרי. למרות שמדובר בשוק שמרן יחסית הדורש בעיקר פתרונות טכנולוגיים לטפסים מובנים, אנו רואים גידול בדרישות למוצרים היותר מתקדמים שלנו. בהסתמך על הישגנו בתשעת החודשים הראשונים של השנה, אנו בטוחים ביכולתנו להמשיך ולהציג צמיחה והצלחה ארוכת טווח".

טופ אימאג' נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של 32 מיליון דולר, בעקבות עלייה של 40% במניה בשנה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully