וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד נואימי שמאייר מצטרפת כשותפה למשרד עו"ד מ. פירון ושות'

שלומי שפר

8.11.2006 / 17:25

נואימי תעמוד בראש המחלקה לחברות בינלאומיות



עו"ד נואימי שמאייר מצטרפת כשותפה למשרד עו"ד מ. פירון ושות' ותעמוד בראש המחלקה לחברות בינלאומיות. משרד תמיר-שמאייר, שבראשו עמדה עו"ד שמאייר עם שותפה, עו"ד יוסף תמיר, יתפצל. תחום ההיי-טק והמשפט המסחרי-בינלאומי של משרד תמיר-שמאייר, המנוהל על ידי עו"ד שמאייר, יחד עם עורכי הדין שעובדים עם עו"ד נואימי שמאייר, יעבור למשרד מ. פירון ושות'.



עו"ד שמאייר, המשמשת גם כיו"ר ועדת ההיי-טק והביוטכנולוגיה בלשכת עורכי הדין במחוז תל אביב, מתמחה בחברות היי-טק, ביו-טכנולוגיה ועסקות בינלאומיות. עם לקוחותיה ניתן למנות גופים וחברות מובילים בתחומי האנרגיה החלופית, התוכנה והחומרה, לרבות חברות הנסחרות בנאסד"ק. עו"ד שמאייר היא בוגרת אוניברסיטת תל אביב ומשמשת עורכת דין מזה 16 שנה. בעברה שירתה עו"ד שמאייר בפרקליטות הצבאית במסגרת העתודה האקדמית ולאחר מכן עבדה במשרדים צור-פרידמן ופישר-בכר-חן עד לפתיחת משרדה הפרטי.



במקביל צירף משרד מ. פירון ושות' למעגל השותפים את עורכי הדין דני כביר וצבי חיימוביץ?, הנמנים על עורכי הדין של המשרד כמה שנים. עו"ד כביר (40) בעל תואר במשפטים מאוניברסיטת תל אביב, החל את עבודתו במשרד רנאטו יאראק בירושלים ב-1995. עו"ד כביר מתמחה בתחום המשפט המינהלי והחוקתי, ועם מיזוגו של משרד יאראק למשרד מ. פירון ושות' הצטרף למחלקת הליטיגציה במשרד והוא עוסק בטיפול בתיקי ליטיגציה מסחרית מורכבים בעלי היקף רחב מטעם לקוחות המשרד ובין היתר בתחומי שירותי בריאות, בנייה ותשתיות, תקשורת, מלונאות ותיירות, תאגידים זרים ועוד, תוך התמחות בתחום התובענות הייצוגיות, משפט מינהלי ודיני הנזיקין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully