וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוצאות מצוינות להמ-לט

נתן שבע

9.11.2006 / 10:49

הרווח הנקי זינק כמעט פי ארבעה ל-2.4 מיליון דולר. ההכנסות קפצו ב-56% ל-17.2 מ' דולר. המנייה זינקה מתחילת השנה ב-76%


המשך השיפור בתוצאותיה של המ-לט, יצרנית השסתומים והמחברים עבור מפעלי התעשייה, ניכר היטב גם ברבעון השלישי. החברה שבשליטת דיסקונט השקעות מקבוצת אי.די.בי. מסיימת את הרבעון עם גידול בכל הפרמטרים החשבונאיים. הכנסותיה של החברה זינקו בכ-55% לעומת הרבעון הקודם ל-17.2 מיליון דולר, הרווח התפעולי קפץ כמעט פי שלושה ל-2.95 מיליון דולר והרווח הנקי זינק פי ארבעה ל-2.4 מיליון דולר. את השיפור תולה החברה בהמשך ההתעוררות בביקושים ולצד המשך ההתיעלות הטכנולוגית שלה.

המ-לט פועלת בשני קווי וייצור במקביל: הקו הראשון - מערכות הבקרה להולכת נוזלים וגזים עבור מפעלים אולטרא-נקיים, מוצרים מיועדים בעיקר למפעלי מוליכים למחצה כמו תעשיית השבבים ולמפעלי תרופות. הקו השני מיועד למפעלי תעשייה תהליכית לרבות בתי זיקוק, מפעלי פטרוכימיה ומפעלים כימיים שונים. הגידול החד יותר בהכנסות חל בתחום המוליכים לתעשיית השבבים, שכמעט זינק כמעט פי 2 ל-9.1 מיליון דולר. ההכנסות ממגזר המוצרים לתעשייה התהליכית גדל ב-30% ל-8 מיליון דולר.

מניית המ-לט זינקה מתחילת השנה ב-76% ומגלמת לחברה שווי של כ-450 מיליון שקל לאחר שנתיים לא קלות ב-2004 ו-2005. אז נאלצה החברה להטמיע את החטיבה היפנית שרכשה במחצית השנייה של 2004 כאשר גם שוק השבבים העולמי היה תקוע.

את תשעת החודשים הראשונים של השנה מסיימת החברה עם הכנסות של 49.9 מיליון דולר ורווח של 6.7 מיליון דולר, לעומת הכנסות של 36.2 מיליון דולר ורווח של 2.3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

שמואל טופז, מנכ"ל ויו"ר דירקטוריון המ-לט, מסר: "המגמה החזקה בביקושים אשר הזניקה את מכירות החברה ב-3 הרבעונים הראשונם של 2006 בעשרות אחוזים, נמשכת גם בימים אלה ומעמידה בפנינו אתגרים תפעוליים, טכנולוגיים וארגוניים הנוגעים כולם ביכולת הקבוצה להגדיל במהירות את כושר הייצור על מנת לעמוד בביקושים הקיימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully