וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיכון ובינוי בדרך לעסקות נדל"ן בגרמניה

שלומי שפר

9.11.2006 / 10:52

מנכ"ל שיכון ובינוי הודיע כי הזרוע הבינלאומית של הקבוצה תרכוש 50% מפעילות הנדל"ן למגורים של קייזמן בגרמניה

אורי שני, מנכ"ל קבוצת שיכון ובינוי, הודיע היום כי הזרוע היזמית הבינלאומית של הקבוצה תרכוש 50% מפעילות הנדל"ן למגורים של איש העסקים עדי קייזמן בגרמניה.

רוני מליניאק, מנהל הזרוע היזמית הבינלאומית בשיכון ובינוי, ציין כי "במסגרת הפעילות המשותפת עם איש העסקים עדי קייזמן יירכשו אלפי יחידות דיור ועשרות אלפי מטרים של שטחי מסחר בברלין בהיקף כספי של 300 מיליון יורו".

זוהי הכניסה הראשונה של החברה לפעילות בגרמניה. הפעילות המשותפת של שתי הקבוצות תתמקד בעיקר ברכישת בנייני דירות להשכרה, במטרה להשביחם, להשכירם ולמכרם ותתבסס על התשתית אותה הקים קייזמן בגרמניה הכוללת משרדים בברלין, בהם 25 עובדים, ביניהם כלכלנים, מהנדסים, אדריכלים, אנליסטים ועורכי דין.

שני ציין כי שיכון ובינוי ממשיכה לפעול על פי יעדיה האסטרטגים וממשיכה להעמיק פעילותה בחו"ל במדינות בהם היא פועלת, ובכניסה למדינות חדשות כדוגמת גרמניה.

קייזמן ציין כי, "אנו מביעים אמון בשוק הנדל"ן המתעורר בגרמניה תוך שימת דגש על השוק בברלין ומאמינים כי שיתוף הפעולה צפוי להניב עסקות נדל"ן בערים נוספות, כדוגמת דרזדן ולייפציג, בהקפים משמעותיים". עו"ד עופר צור ממשרד גורניצקי ייצג את שני הצדדים במו"מ ביניהם.

קייזמן התפרסם בגרמניה לאחר שרכש את הבניין ההיסטורי של בית הדואר בברלין. מבנה זה, המיועד לשימור, נחשב לבבת עינם של הברלינאים והרשויות. לאחר שנים רבות ללא פעילות הצליח קייזמן לאכלס את הבניין ולאירוע הפתיחה המרשים אף הגיע ראש העיר.

קייזמן רכש מבנה היסטורי בעיר לייפציג, אשר היווה בעבר את יריד המסחר הראשון והגדול ביותר בגרמניה. בבניין 22 אלף מ"ר וכעת נבחנות אופציות הפיתוח למבנה המרשים הממוקם ברחוב הראשי של העיר.

לאחרונה רכש קייזמן את בניין יניצה, הממוקם בעיקר העתיקה שבדרזדן, ונודע כאחד הבניינים המפוארים בעיר. בכוונת קייזמן להפוך את המבנה למלון יוקרתי אשר צורתו לקוחה ממבנה ידוע בקהיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully