וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

39% מרוכשי הדירות בישראל - בגילאים 40-31

ענת ג'ורג'י

9.11.2006 / 12:57

מנתוני חברת bmby.com עולה כי רק 15% מכלל הפונים לחברות בנייה לצורך רכישת דירה הם זוגות צעירים

רק 15% מכלל הפונים לחברות בנייה לצורך רכישת דירה הם זוגות צעירים. כך עולה מנתוני חברת bmby.com. נתוני החברה כוללים אלפי פניות הנעשות מדי חודש לחברות בנייה, דרך מנוע החיפוש של החברה.

מנכ"ל החברה, מרק זאבי, מספר כי הנתונים מתייחסים לצעירים עד גיל 30. לדבריו, בפלח שוק זה, מורגשת ירידה יחסית לרבעון השלישי של השנה, אז היה משקלם של אותה צעירים 19% מסך הפונים. למרות זאת, זאבי מציין, כי קשה להעריך בחברה האם הירידה בשיעור הזוגות הצעירים היא גם אבסולוטית מספרית, או שנובעת פשוט מהתחזקות בביקושים בפלחי גיל אחרים שהיו רדומים יחסית.

זאבי מגלה עוד, כי בקבוצת הגיל של בני 40-31, המהווים את הפלח העיקרי של רוכשי הדירות בישראל, נרשמה עלייה קלה - מ-37% ל-39%. בקבוצת גיל זו, אומר זאבי, ניתן למצוא רוכשי דירות שזו דירתם הראשונה, לצד משפרי דיור, כלומר, זוגות צעירים המבקשים לעבור לדירות גדולות יותר.

הקבוצה השנייה בגודלה בשוק הדיור היא בני 50-41. כאן כבר מדובר בעיקר במשפרי דיור, התופסים קרוב לרבע מהשוק - 23%. גם בני 60-51 מהווים חלק נכבד מהשוק - 17%. על פי נתוני החברה, חלקם של הרוכשים המבוגרים יותר בני 61 ומעלה, נע סביב 6% משוק הדיור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully