וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקסלנס נשואה מעלים המלצה לתפרון שנפלה בכ-20% בחודשיים האחרונים: "שנת 2007 תהיה טובה עבור החברה"

נתן שבע

9.11.2006 / 13:49

ירון זר מאקסלנס מדביק למניה מחיר יעד של 56 שקל - 25% מעל מחירה של המניה בשוק



פירסמה אתמול דו"ח חיובי למרות שמנייתה סבלה בחודשיים האחרונים מנפילה של 20%. הדיסקאונט שהתרחב ללא צידוק כלכלי מהותי, לדברי אקסלנס נשואה, הוא אחד הסיבות שמוביל את בית ההשקעות להעלות את המלצתו למניה. בנוסף הקשר החזק עם נייקי והפוטנציאל הרב בו, התוצאות החיוביות לרבעון השלישי והתחזית לשנה טובה ב-2007 מחזקים את דעתו של האנליסט, ירון זר מאקסלנס.



אמנם המכירות שמול נייקי מתקדמות בקצב פחות מהיר מהצפי הראשוני, אבל הקשר עם נייקי חזק והפוטנציאל הרב כאשר בשנת 2007 יושק קו מוצרים נוסף, כותב זר. בנוסף לדו"ח הרבעוני שהיה טוב משמעותית מהצפוי, החברה הודיעה על צירוף לקוח קנדי בעל פוטנציאל רווח גבוה. כמו כן, תחום בגדי הים בעל נראות גבוהה לשנה הבאה וצומח בקצב גבוה, הדיווידנדים שצפויים להימשך והתזרים חזק הופכים את המכפיל התפעולי הנוכחי לאטרקטיווי, מציינים באקסלנס.



האנליסט מרוצה עוד משיעורי הרווחיות התפעולית של החברה שהציבה יעד של שיעורי רווחיות של 14%-13.5% ברבעון הרביעי. זר מעריך כי הרווחיות ברבעון הרביעי תהיה אף גבוהה מ-14%, בדומה לשיעורי הרווחיות מתחילת השנה. "ככלל אנו ממשיכים להחזיק בדעה כי שנת 2007 תהא שנה טובה עבור תפרון", אומר זר שמדביק למניה מחיר יעד של 56 שקל - 25% מעל מחירה בשוק.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully