וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירידה ברווחי ויאקום

רויטרס

9.11.2006 / 16:42

גידול בהכנסות מפרסום ב-MTV לא הצליח לפצות על חולשת מכירות כרטיסי הקולנוע

ענקית המדיה האמריקאית ויאקום (סימול VIAB) דיווחה על ירידה ברווחיה מפעילויות מתמשכות ברבעון השלישי, על רקע ירידה במכירות כרטיסים בבתי הקולנוע, ולמרות גידול בהכנסות מפרסום ברשת MTV. קונצרן המדיה דיווח גם על פרישתו של סמנכ"ל הכספים מייקל דולאן, שנחשבת לחלק משינוי ההנהגה בוויאקום. בספטמבר הודח המנכ"ל טום פרסטון, והוחלף על ידי פיליפ דאומן. את דולאן יחליף תומס דולי.

ויאקום, המחזיקה באולפני הסרטים פרמאונט ובמספר רשתות כבלים, דיווחה על ירידה של 20% ברווחיה מפעילויות מתמשכות, ל-356.3 מיליון דולר, או 50 סנט למניה. הכנסות החברה גדלו ב-7% ל-2.66 מיליארד דולר. תחזיות האנליסטים היו להכנסות של 2.64 מיליארד דולר.

ההכנסות ברשתות הכבלים עלו ב-10% ל-1.8 מיליארד דולר, בהובלת ההכנסות מפרסום ב-MTV. חטיבת הסרטים דיווחה על הפסד תפעולי בסך 6 מיליון דולר, לעומת רווח של 108.2 מיליון דולר, שנרשם ברבעון המקביל בשנה שעברה. הכנסות חטיבת הסרטים עלו ב-1% ל-856.5 מיליון דולר.

ויאקום חזרה על תחזיתה השנתית עבור 2006, לצמיחה דו-ספרתית בהכנסות וברווח התפעולי. כמו כן, צופה החברה רווח של 2-1.95 דולרים למניה מפעילויות מתמשכות, וללא סעיפים חד פעמיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully