וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיסקו מזנקת ב-8% בוול סטריט בעקבות תחזית מכירות גבוהה מהצפוי לרבעון הנוכחי

TheMarker

9.11.2006 / 23:03

תוצאות הרבעון הקדום של ענקית ציוד התקשורת היו אף הן טובות מהתחזיות



מניית סיסקו (סימול CSCO) מזנקת ב-8% בוול סטריט, לאחר שיצרנית ציוד רשתות התקשורת הגדולה בעולם סיפקה תחזית מכירות גבוהה מתחזיות האנליסטים לרבעון הנוכחי, על רקע ביקוש מוגבר לשירותי וידיאו והורדות באינטרנט.



מכירות החברה ברבעון הנוכחי צפויות לצמוח בעד 25% ל-8.29 מיליארד דולר, העריך המנכ"ל הוותיק של סיסקו, ג'ון צ'יימברס, לאחר פרסום הדו"חות הרבעוניים של החברה, אשר היו אף הם טובים מהתחזיות. תחזית האנליסטים לרבעון הנוכחי היתה להכנסות של 8.05 מיליארד דולר.



סיסקו האמריקאית, המייצרת מתגים ונתבים לתקשורת אינטרנט, דיווחה אמש על זינוק של 28% ברווחיה, ועל גידול של 25% בהכנסותיה, ברבעון שהסתיים ב-28 באוקטובר, שהיה רבעון הכספים הראשון של החברה. השיפור בתוצאות החברה יוחס גם לרכישת חברת סיינטיפיק אטלנטה, יצרנית ממירי הכבלים הביתיים הגדולה בארה"ב, מוקדם יותר השנה.



סיסקו, שעיקר הכנסותיה מגיע ממכירת ציוד לרשתות אינטרנט, במיוחד ללקוחות עסקיים, רשמה ברבעון האחרון רווח נקי של 1.61 מיליארד דולר, או 26 סנט למניה - גידול של כ-28% לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת. בשורת הרווח לפני הוצאות חד פעמיות, רשמה החברה רווח של 31 סנט למניה - 2 סנט מעל לתחזיות האנליסטים. בשורה העליונה רשמה החברה הכנסות רבעוניות של 8.18 מיליארד דולר - גידול של 25% לעומת התקופה המקבילה ומעל לתחזיות האנליסטים למכירות של 7.9 מיליארד דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully